0سبد خرید
آرایش و رنگ موی جنیفر لوپز در سال 2017

جنیفر لوپز، با نام مستعار جی لو، ستاره مشهور آمریکایی است که رد گذر زمان تاثیری بر ظاهر و چهره او نگذاشته و همچنان در دنیای هالیوود جذاب و زیبا به نظر می رسد. او همیشه سعی دارد به ظاهر خود تنوع دهد، به همین دلیل مدل مو و آرایش های مختلفی را امتحان می کند.

در یک نگاه کلی به تصاویر منتشر شده از جنیفر لوپز در جشنواره ها و فرش قرمزهای سالیانه متوجه یک چهره یکنواخت می شویم ، نه اینکه آرایش و مدل موهای او تکراری است بلکه او سعی می کند زیبایی چهره اش را در غالب یک آرایش یکنواخت و البته با تغییرات لایت حفظ کند .

زیاد رنگ و وارنگ آرایش نمی کند و اکثرا با تناژ قهوه ای از سایه چشم ، رژگونه و رنگ مو زمینه اصلی میکاپ خود را انتخاب می کند.

بعضی اوقات در مراسم خیلی رسمی اگر بخواهد متفاوت باشد تیرگی آرایش دور چشمش را بیشتر می کند و.

کمی هم برنزگی رنگ کرم پودرش را افزایش می دهد . اما آرایشگر خصوصی وی ، اسکات بارنرز است که توانسته چهره جنیفر لوپز را در تمام این سالها زیبا و خاص آرایش کند.

آرایشگر او در مورد جنیفر می گوید:او زنی بسیار زیبا است و من فقط کاری میکنم که مردم جهان آنطور که باید، او را ببینند.همیشه در آرایش جنیفر سعی میکنم زیاد چهره وی را روشن نکنم.

از روشن کننده ای استفاده میکنم که با پوست وی هماهنگی داشته باشد و تنها صورت او را درخشان کند..

جی لو بیشتر از رژلب های نارنجی و صورتی استفاده میکند و زیاد سعی در مچ شدن رنگ رژلبش با رنگ لباسش ندارد.رنگ موهای جنیفر لوپز هم بیشتر با هایلایت های روشن و تیره همراه است.

و کمتر رنگ موهای تیره روی موهای او دیده ایم ، جنیفر از قرار معلوم علاقه ای به رنگ موهای فانتزی ندارد و سعی می کند از همان طیف بلوند و شکلاتی خارج نشود.

 

دیدگاه‌ها  
+1
سلام میشه مارک رژ لبشونو هم بگین چون رژ هاشون خاصه
+2
به نقل از ویانا:
سلام میشه مارک رژ لبشونو هم بگین چون رژ هاشون خاصه

سلام عزیزم
با توجه به عکس ها و برندهایی که تبلیغ میکنه بنظر میرسه برای رژ لب از سه مارک زیر استفاده می کنه :
mac , chanel , L’Oreal
+1
مرسیییی
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
نوشتن دیدگاه