0سبد خرید
ترکیب رنگ مو قرمز و فانتزی

اگر بخواهید تنوع بیشتری به چهره تان بدهید، می توانید یکی دیگر از رنگ های مناسب فصل تابستان یعنی قرمز تیره را انتخاب کنید؛ رنگی که به هر حال به رنگ مسی بسیار نزدیک است، به این ترتیب بهتر است از رنگ موی پایه که آبی در آن ترکیب شده باشد استفاده شود.

خان هاییی که که پوست روشن دارند استفاده از رنگ هایی که در آن کمی قرمزی وجود دارد و کلا رنگ های خانواده قرمز برای موهای آنها مناسب نمیباشد چون باعث بیشتر قرمز نشان داده شدن صورتتان می شود و چهزه شما را به حالت ورم کرده و پرالتهاب نشان می دهد.

اما اگر پوستی سبزه دارید که ته مایه آن کمی زردی دارد رنگ های متمایل به قرمز می تواند به صورت تان زیبایی خاصی ببخشد به خصوص اگر سراغ لولایت یا های لایت این رنگ بروید.

یادتان باشد قرمز از رنگ هایی است که دوام چندانی ندارد. بنابراین تا جایی که ممکن است کمتر موهای تان را بشویید.

بهترین حالت این است که هفته ای دوبار موهای تان را بشویید و نهایتا اگر موهایی خیلی چرب یا خیلی نازک دارید یک روز درمیان آنها را شست وشو دهید. بهتر است موهای تان را با آب ولرم آبکشی کنید و به هیچ وجه از آب داغ استفاده نکنید.

۱۰ سانت بلوند قرمز تیره یعنی RFیا R را با دو سانت واریاسیون قرمز مخلوط کرده و با اکسیدان یک یعنی شش درصد به موها بزنید رنگ فوق العاده فانتزی با تم قرمز خواهید داشت.

دیدگاه‌ها  
+1
سلام.میخام موهامو آلبالویی یا قرمز کنم بدون دکلره موهام رنگ تقریبا عسلیه اما ریشه موهام پنج شش سانتی رنگ موهای خودمه ایا قشنگ درمیاد؟؟؟؟میخوام تا یکی دوماه دیگه رنگه بره ایا میده
نوشتن دیدگاه