0سبد خرید
بانویار  (سلامت خانم‌ها)
بانویار (سلامت خانم‌ها)

سایت آرایشگری در این مقاله می خواهد به شما اپلیکیشن فوق العاده ای را معرفی نماید

کمبود اطلاعات و آگاهی، به ویژه افزایش آمار سرطان‌ها در میان بانوان ایرانی ما را برآن داشت تا به وظیفه اجتماعی خود دراین زمینه عمل کنیم و بانویار را به عنوان محصولی کاملا کاربردی در حوزه گوشی‌های هوشمند به بانوان ایرانی تقدیم کنیم و در این میان دست همکاری به سمت همه دوستانی دراز می‌کنیم که بتوانند به ما کمک کنند.
بانویار برای مادران،همسران و دختران ایرانی تهیه شده است تا بتوانند با استفاده از آن تمامی مراحل قاعدگی را به صورت کاملا دقیق ثبت کنند تا بتوانند مدیریت بهتری برسلامت خود داشته باشند.
بانویار به صورت خودکار با تنظیم اطلاعات سه دوره اول براساس اطلاعاتی که شما از دوره‌های قبلی دارید به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید دوره‌های قاعدگی خود را پیش‌بینی کنید و با استفاده ازآن تصمیمات بهتری برای ارتقا سلامت خود داشته باشید.
با استفاده از دفترچه یادداشت بانویار می‌توانید اطلاعاتی نظیرخلقیات، وزن، دما ،میزان خونریزی و استفاده از قرص‌ها را ثبت کنید تا بتوانید به راحتی در مراجعات به پزشک بهترین اطلاعات را برای دریافت بهترین مشاوره در اختیار داشته باشید.
- نگهداری یادداشت‌های روزانه از خلقیات،نشانه‌های بدن و رفتارهای جنسی،
- نشان‌دادن تعداد روزهای مانده به پریودبعدی،
- نشان‌دادن زمان تخمک گذاری،
- نشان‌دادن تعداد روزهای باروری،
- پشتیبانی کامل از تقویم فارسی و قمری،
- داشتن کانال ارتباطی برای ارسال نظرات و پیشنهادات و دریافت پیام‌های بهداشتی.
***این برنامه فقط برای بانوان نیست آقایانی که سلامت همسران،خواهران و دخترانشان برای آنها مهم است می‌توانند این اپ را به آنها معرفی کنند.***

هشدار:
بانویار برای کمک به ثبت و پیش‌بینی اطلاعات قاعدگی طراحی شده است و نباید به صورت ابزاری قطعی برای مسایل بارداری و جلوگیری از بارداری مورد استفاده قراربگیرد.و به هیچ وجه جایگزین پزشک نخواهد بود.

سوالات متداول:
سوال :چگونه می‌توانم تعداد روزهای قاعدگی (روزهای خونریزی و بدون خونریزی)را تنظیم کنم؟
بانویار به صورت خودکار روی چهار روز خونریزی و بیست و چهار روز بدون خونریزی تنظیم شده است شما می‌توانید به راحتی با ورود به قسمت تنظیمات (کلیک روی چرخ دنده) تنظیمات را تغییر دهید تا با وضعیت بدنی شما تنظیم شود.
سوال : چنددوره باید بگذرد تا بانویار به صورت خودکار روزهای بعدی را تنظیم نماید؟
بانویار به صورت پیش فرض سه دوره را مبنای محاسبات قرار می‌دهد ولی شما می‌توانید برا ساس نیاز خود این میانگین را تغییر دهید.

 

دانلود اپلیکیشن    بانـــــــــویــــــــار




نوشتن دیدگاه