0سبد خرید
راز زیبایی مادران پرمشغله

اهمیت دادن به زیبایی خود، زمانی که مجبور هستید از کودکان خود نگهداری کنید، غذا بپزید، کار کنید و ... کار ساده‌ای نیست. ما در اینجا نکاتی برای زیبایی شما آورد‌ه‌ایم که می‌توانید در این شرایط از آنها استفاده کنید.

  • آب

آب نوشیدن، زمان زیادی نمی‌برد. تنها کافی است یک بطری آب را همیشه همراه خود داشته باشید. این ماده چشم‌ها را روشن، انرژی را زیاد و پوست را شاداب‌تر می‌کند. آب سموم بدن را از بین می‌برد، بدن را هیدراته می‌کند و باعث کاهش نفخ و پف کردگی می‌شود. برای تاثیر بهتر، چند تکه لیمو به آن اضافه کنید که سرشار از ویتامین سی است.

  • روغن زیتون

آیا می‌دانستید از روغن زیتون می‌توان به عنوان نرم کننده صورت استفاده کرد. این ماده شامل آنتی اکسیدان است و از پوست‌های آسیب دیده در برابر آفتاب، جلوگیری می‌کند. پس از آن که صورتتان را شستید، کمی از این ماده را به پوستتان بمالید و ماساژ دهید.

  • دندان‌های سفید

لبخند شما اولین چیزی است که دیگران را جذب می‌کند. بنابراین به دندان‌های خود رسیدگی کنید.

  • آرایش

برای آرایش کردن لازم نیست ساعت‌ها جلوی آینه بنشینید، کافی است به این نکات که تنها 10 دقیقه زمان می‌برند، توجه کنید.
کرم پودر: کرم پودر صورت شما را می‌پوشاند و شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد. فقط از کرم پودری استفاده کنید که با رنگ صورت شما سازگاری داشته باشد.
ریمل: از کمی ریمل استفاده کنید تا چشم‌هایتان را جذاب‌تر نشان دهد. شما می‌توانید هر نوعی که دوست دارید، از حجیم کننده گرفته تا ضد آب آن را تهیه کنید.
برق لب: از رژی زیبا و براق برای لب‌هایتان استفاده کنید تا بر زیبایی صورت شما بیافزاید.

برگرفته از نی نی بان

نوشتن دیدگاه