0سبد خرید
آلودگی هوا مشکل همیشگی کلان شهرهاست. پاییز و زمستان که از راه می رسد، این مشکل هم شدیدتر می شود. ذرات کوچک و بزرگی که هوا را آلوده می کنند، بر سلامتی اعضای مختلف بدن تاثیر می گذارند که بزرگ ترین عضو بدن شما هم از آن مستثنی نیست؛ پوست، شادی، طراوت و جوانی خود را در هوای آلوده از دست می دهد.
 موضوع فقط هم ذرات معلق موجود در هوا نیست؛ آلاینده های مختلفی می توانند سلامت پوست را به خطر بیاندازند که بعضی از آن ها  بیولوژیک هستند؛ مانند گرده گیاهان، ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها. بعضی دیگر در گروه پرتوهای فرابنفش قرار می گیرند که رادیکال های آزاد را ایجاد می کنند. دسته سوم هم مواد شیمایی هستند که خود شامل دو گروه گازی و ذره ای می شوند؛ از جمله مونوکسید کربن (CO)، دی اکسید نیتروژن (NO2)، ازن (O3) و دی اکسید گوگرد (SO2).
یکی از راهکارهایی که می توان برای محافظت از پوست به آن متوسل شد استفاده از محصولاتی است که به این منظور تولید می شوند. برند "شون" کرمی را عرضه کرده است که می تواند نگرانی ها در این مورد را کاهش دهد؛ محصول مورد اشاره با نام تجاری Schön Antipollution cream، مانع از پیری زودرس پوست می شود؛ مشکلی که ناشی از آسیب آلاینده ها به ساختار DNA است.  
کرم گیاهی ضد آلودگی هوا (آنتیی پولوشن) شون برای انواع پوست ها قابلیت استفاده دارد و از بزرگ ترین عضو بدن شما در برابر آلاینده های شهری و صنعتی هوا به صورت موثری محافظت می کند. این محصول در تیوپ های 75 میلی لیتری عرضه می شود. در فرمول کرم جدید برند شون از خواص ضدآلودگی عصاره های گیاهی و دریایی استفاده شده است. این محصول علاوه بر خاصیت محافظت کنندگی و کمک به بهبود سلامت و شفافیت پوست، یک نرم کننده و رطوبت رسان ملایم محسوب می شود. 
کرم گیاهی ضد آلودگی هوای شون قابلیت استفاده در شب و روز را دارد. 
در کرم ضدآلودگی هوای شون از خواص روغن گیاه مورینگا نیز بهره گرفته شده است. این ماده یکی از قویی ترین آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضدپیری پوست محسوب می شود. 
در روغن گیاه مورینگا ویتامین های A، B و C، کاروتنوئیدها و ترکیبات فلاونوئیدی موجود هستند. اثرهای ضدچروک و جلوگیری از پیری پوست این گیاه در مطاعات علمی به اثبات رسیده است. 
برگرفته از برترین ها
نوشتن دیدگاه