0سبد خرید

 سایت آرایشگری خریداران و فروشندگان کل کشور را به یكدیگر معرفی و متصل كرده و قادر می‌سازد تا با آرامش خاطر با یکدیگر به تجارت بپردازند!

روش كار سایت آرایشگری:
فروشنده محصول، جهت ثبت کالا در سایت اقدام می نماید و فروشگاه خود را ثبت می نماید. فروشنده ها، کالاهای فروشگاه خود اعم از محصولات آرایشی و بهداشتی را معرفی و ثبت می نمایند.

ثبت نام در سایت آرایشگری خیلی ساده است و طی چند مرحله می توانید ثبت نام كنید:

1- روی دکمه " عضویت در سایت " کلیک کنید. 

1

2- اطلاعات شخصی خود را وارد كنید.

در این صفحه فیلدهایی که ستاره دار می باشند را با دقت وارد کنید. جهت فعالیت در سایت حتما باید ابتدا توافق نامه کاربری سایت را به صورت کامل مطالعه کرده و پس از آن با تیک زدن در کنار جمله " موافقم" شرایط سایت را قبول نمایید. در صورت عدم قبول توافق نامه از عضویت شما در سایت جلوگیری خواهد شد. (برای خروج از بخش راهنما و ثبت نام خود اینجا را کلیک کنید.)

2

3- ایمیل خود را چك كنید.

با تکمیل فرم یک لینک فعال سازی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد. سپس شما به ایمیل خود رفته و از رسیدن ایمیل ارسالی اطمینان حاصل کنید. ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه هرز نامه (spam) ارسال شده باشد. حساب کاربری شما پس از باز نمودن ایمیل ارسالی و کلیک بر روی لینک آبی رنگ فعال خواهد شد. 

• رمزهای انتخابی حساس به کوچک و یا بزرگ بودن حروف می باشند. مثلا "password" و "PASSWORD" دو رمز متفاوت می باشند. هنگامی که رمز خود را انتخاب می کنید، کوچک بودن و یا بزرگ بودن حروف را به یاد داشته باشید.
• از رمز انتخابی خود با دقت محافظت کنید. به یاد داشته باشید.
• از ترکیب اعداد و حروف برای انتخاب رمز استفاده کنید. به عنوان مثال salamsam26
• از ترکیب چندین واژه و عدد بدون فاصله گذاری استفاده نمایید. مانند mastersam84
• به هیچ وجه از یک کلمه تنها که به راحتی در هر دیکشنری یافت می شود استفاده ننمایید. مانند manager یا bamboo
• از اطلاعات شخصی خود که به سادگی قابل دسترس بوده و یا قابل حدس می باشد، استفاده ننمایید. مانند نام، شماره تلفن و یا تاریخ تولد خود.
• از آدرس ایمیل خود به عنوان رمز استفاده ننمایید.
• از انتخاب رمزهای متداول و قابل حدس جلوگیری کنید. مانند 123456 و یا ABCDEF

 

در صورتی که ایمیل های ارسالی از طرف ما به بخش هرزنامه میل باکس شما منتقل می گردد به منظور رفع این مشکل لطفا از راهنمایی ذیل استفاده نمایید.

یکی از ایمیل های روزانه آرایشگری را باز کنید. موس را بر روی آدرس ایمیل آرایشگری نگه دارید. بر روی سه نقطه پایین کادر باز شده بروید و گزینه “Add to contacts” کلیک کنید. در پایان کلید "Save" را کلیک کنید.

• چنانچه از مراکز عمومی مثل کافی نت استفاده می کنید، حتما قبل از ترک کردن رایانه از حساب کاربری خود خارج شوید. با ورود به سایت آرایشگری، شناسه کاربری و لینک " خروج " در سمت چپ کنار تمامی صفحات سایت موجود می باشد. در هر زمان می توانید با کلیک بر روی لینک " خروج " از حساب کاربری خود در آرایشگری خارج شوید.
• به هیچ وجه بر روی لینک های مشکوک و ناشناس برای ورود به سایت که توسط ایمیل ارسال شده و یا اطمینان ندارید که توسط آرایشگری ارسال شده باشد کلیک نکنید .
• از دادن هر گونه اطلاعات شخصی نظیر شناسه کاربری، رمز عبور و اطلاعات کارت بانکی از طریق ایمیل جدا خودداری کنید.
• صفحات ورود به شناسه کاربری با توجه به آدرس هایشان قابل شناسایی می باشند. تمام این صفحات با آدرس ...//:http شروع می شوند. حتما از صحت این آدرس ها، اطمینان حاصل کنید.
• بعضی از ویروس های رایانه ای رمز و اطلاعات مالی حساب شما را به سرقت می برند. توصیه می شود که برنامه آنتی ویروس روی رایانه خود نصب کرده و به صورت منظم بروز رسانی کنید. دیواره آتش سیستمی است که از ورود افراد سودجو (مانند هکرها) برای دسترسی به اطلاعات حساس ذخیره شده درون رایانه، جلوگیری می کند.

طبق قوانین سایت آرایشگری تبادل اطلاعات تماس بین کاربران تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده با کاربر متخلف برخورد لازم صورت می پذیرد.
چنانچه به شما پیشنهادی مبنی بر خرید کالا خارج از سایت آرایشگری داده شد، لطفا گزارش کنید.
لطفا نکات ذکر شده را رعایت کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود. در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده، ممکن است حساب کاربری شما مسدود شود و یا در دام کلاهبرداران بیفتید.

چرا سایت آرایشگری چنین قانونی دارد؟
پیشنهادهایی که برای معامله خارج از سایت آرایشگری داده می شود، امکان کلاهبرداری یا سوء استفاده از خریدار و یا فروشنده وجود دارد و این معامله شامل قوانین حمایت از خریدار و حمایت از فروشنده نمی شود.
همینطور این پیشنهادات ممکن است به دلیل تلاش برای پرداخت نکردن تعرفه آرایشگری باشد و از لحاظ اخلاقی، شرعی و قانونی نادرست می باشد و باعث تضییع حقوق سایر فروشندگانی که تعرفه پرداخت می کنند می شود.

نکات مهم:
• در هیچ شرایطی به صورت نقدی مبلغ کالایی را پرداخت نکنید. روش پرداخت مبلغ کالا تنها توسط درگاه امن بانکی درون سایت آرایشگری باید انجام شود و نیازی به معامله حضوری و پرداخت نقدی نمی باشد.
• موارد ایمنی را رعایت کنید. مراقب افرادی که به شما درخواست خرید و یا فروش خارج از سایت را می دهند، باشید. در صورت معامله خارج از سایت آرایشگری، قادر به درج فیدبک (نظر) برای فروشنده نخواهید بود و از خدمات پشتیبانی حمایت از خریدار و حمایت از فروشنده نمی توانید استفاده کنید. همینطور بخش حل اختلاف آرایشگری نیز نمی تواند حق تضییع شده را پیگیری کند. هرگونه ایمیل، پیام و یا تماس هایی که نقض کننده قوانین آرایشگری می باشند را گزارش دهید.
• هنگام دریافت هرگونه ایمیل از طرف سایت آرایشگری مبنی بر پیشنهاد خرید و فروش ، ابتدا مطمئن شوید که این ایمیل توسط سایت آرایشگری ارسال شده باشد.

 

 

نوشتن دیدگاه