0سبد خرید
انواع روش کاشت ناخن

دلیل کاشت ناخن برای خانم ها متفاوت می باشد، یکسری از آن ها برای زیبایی دستانشان و سری دیگر بدلیل مشکلاتی ناخن که دارند و در جهت پوشاندن حالت نازیبا ناخن می  باشد که به دنبال کاشت ناخن هستند. در کنار موارد گفته شده دلیل کاشت ناخن مهم نمی باشد بلکه توجه به روش ها و عوارض آن باید مد نظر باشد. سایت آرایشگری دراین مقاله شما را انواع روش ها کاشت ناخن آشنا می کند. اما این را بدانید از 80 در صد از جمعیت خانم های ایران از روش کاشت پودری، 15درصد از کاشت ژله ای و 5درصد باقیمانده آن از دیگر روشها استفاده می کنند

  • کاشت قالب : در این روش برای فرم گرفتن مواد از قالب های ناخن مصنوعی استفاده می شود تا ناخن ها تمیزی بدست آید. مراحل کار به این صورت می باشد که مواد ضد قارچ برروی ناخن زده سپس ناخن های تهیه شده را روی آن فشار دهید تا مواد روی ناخن کامل خشک شود و سپس بعد از چند ثانیه ناخن ها را بردارید. در روش کاشت با قالب دیگر نیاز به سوهان کشیدن و استفاده از چسب نمی باشد و در واقع از جمله راحت ترین و به همان اندازه بی کیفیت  نوع کاشت می باشد که پس از مدتی درزیر ناخن ها را هوا می گیرد و همین دلیلی برای بوجود امدن قارچ می شود.
  • کاشت پودری : در این روش از نیمه ناخن استفاده می شود که برای چسباندن ان به چسب ناخن نیاز می باشد و کوتاهی و بلندی آن به سلیقه افراد بستگی دار. در اصول کار کاشت ناخن همیهش در ابتدا از مواد ضد قارچ استفاده می شود و سپس از پودری که دندان پزشکی ها هم استفاده می شود روی ناخن زده و سپس از قالب استفاده می کنند و در پایان نیاز به سواهان برای دادن شکل به ناخن بسیار مهم می باشد. این روش از جمله بهترین روشها می باشد و به خاطر سوهان زمان بیشتری طول می کشد تا ناخن های مرتب و یک شکل داشته باشید.
  • کاشت ژله ای : همانند دیگر روش ها ناخن را هب مواد ضد قارچ آغشته نموده سپس با استفاده از دستگاه یوووی آن را خشک می کنند. همانند کاشت پودری از مواد ژل که هب صورت آماده قابل خرید میباشد و نیاز به درست کردن ندارد استفاده می شود. 

اگر برای داشتن ناخن هایی زیبا و البته متفاوت عجله دارید می تاونید از کاشت قالبی استفاده نمایید و البته برای خانم های خانه دار زیاد منناسب نمیباشد چرا که افرادی چنین کاشتی را انجام می دهند باید کمترین تماس ممکنه را با آب داشته باشند. البته خانم هایی که حالت ناخن هایشان یک شکل نمی باشد بدلیل استفاده از قالب توصیه می شود از روش قالبی استفاده نکنند چرا که نتیجه آن کاشتی غیر طبیعی بوده و از حالت استاندارد خارج میباشد و بدلیل احتمال بسیاری که هوا گرفتن در روش کاشت قالبی وجود دارد دوام آن را کمتر می کند.

در کاشت ژله همان اندازه که مراحل ابتدایی کار بسیار زمان بر می باشد ترمیم آن هم حدود یک الی یک ساعت و نیم هم زمان می برد و برای کسانی که وقت و حوصله کافی ندراند اصلا مناسب نمی باشد.

نوشتن دیدگاه