0سبد خرید

فراخوان جذب نویسنده در آرایشگری

مجموعه آرایشگری در راستای تقویت تیم تولید محتوا در بخش وبلاگ و مقالات سایت www.arayeshgari.com از علاقمندان به نویسندگی در حوزه آرایش و زیبایی دعوت به همکاری می نماید. بهمین منظور از دانشجویان و علاقمندانی که توانایی نویسندگی، ویراستاری و ترجمه مطالب را دارند به ویژه افرادی که سابقه همکاری با وب‌سایتهای معتبر را داشته‌اند دعوت به عمل می آید.

نحوه همکاری

اول از هرچیز باید بگوییم که نحوه همکاری با توجه به شرایط و قابلیت‌های افراد میتواند بصورتتمام وقت ، پاره‌وقت و یا حق التحریر باشد. بستگی به علاقه و توانایی‌های شما دارد هرچند که ما خیلی دوست داریم روی همکاری مداوم با شما حساب باز کنیم!

شرایطی که برای عضویت در تیم تولید محتوایمان در نظر گرفته‌ایم:

    • توانایی درک مطلب عالی زبان انگلیسی (ما صرفا مترجم کلمه به کلمه متون نمیخواهیم، کسی را میخواهیم که بتواند مطالب انگلیسی در حوزه آرایشی، زیبایی و بهداشتی را بخوبی درک کند و آنها را با مهارت با و زبانی روان وسلیس به نگارش درآورد)
    • آشنا به اصول نگارشی زبان فارسی و رعایت آنها، دارای لحن نوشتاری مناسب و خوانا
    • نوشتن حداقل ۲ مقاله در روز با موضوعات و سوژه‌هایی که ما به شما پیشنهاد میکنیم
    • دارای خلاقیت و مهارت کافی در انتخاب واژه‌ها و عناوین مقالات
    • آشنایی اولیه با اصول SEO و رعایت آنها در تولید محتوا (البته در صورتی که آشنایی در این رابطه ندارید آموزش های لازم به شما داده خواهد شد.)
    • خوش ذوق بودن در انتخاب تصاویر جهت درج در محتوای تولید شده
 

نکاتی که میبایست هنگام ارسال مطالب بعنوان نمونه کار مدنظر داشته باشید:content employment

۱. دارای یک عنوان مناسب و جذاب در حوزه‌ی موضوعات پیشنهادی ما باشد

۲. متن مقاله باید کاملا دست اول و بروز باشد و بصورت کپی برداری از سایتهای دیگر نباشد

۳. حداقل طول هر مقاله 500 کلمه و یا بیشتر باشد

۴. دارای یک مقدمه جذاب باشد. مثلا در مقدمه برای خواننده توضیح دهید که یک مسئله از کجا نشأت گرفته و اصل مقاله میخواهد چه مطلبی را تشریح کند.

۵. در مقاله از تیترها و زیرتیترهای مناسب استفاده شود یعنی مقاله به چند سرفصل شکسته شود

۶. مقاله ترجمه شده، باید کاملا روان و قابل فهم برای خواننده باشد. شاید نیاز باشد خودتان جستجو کنید و به درک درستی از مطلب برسید و سپس آن را توسعه دهید.

۷. ذکر منبع (منابع) مقاله (اعم از ضمیمه فایل یا آدرس اینترنتی) که مطلب خود را از آن (ها) استخراج کرده‌اید الزامی است.

۸. رعایت مسائل گرامری و نوشتاری، مثلا رعایت صحیح نقطه‌گذاری‌ها، نیم‌فاصله‌ها، پاراگراف‌بندی درست

۹. در صورت آشنایی با اصول SEO، رعایت موارد مربوط به آن در متن ارسالی در ارزیابی شما تاثیر بسزایی دارد

۱۰. در صورتی که در نوشته‌تان از تصاویر خلاقانه و یا فایل صوتی و تصویری جذاب هم استفاده شود قطعا در امتیازدهی به مقاله شما بسیار موثر خواهد بود.

۱۱. ارسال مقاله در دو قالب فایل word و pdf

 

 دو قالب فایل word و pdf میبایست ارائه شود

content employment slide

مراحل شروع همکاری

۱. اگر فکر می‌کنید بیش از ۸۵ درصد شرایط ذکر شده در بالا را دارید، پس وقت را تلف نکنید و همین الان یا از طریق فرم همکاری با ما ، اطلاعات خود را برای ما بفرستید و یا به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یک ایمیل برای ما ارسال کنید. فقط در ایمیل خود حتما موارد زیر را ذکر کنید:

    • نام و نام خانوادگی
    • ایمیل
    • تلفن همراه
    • موضوعات مورد علاقه برای نوشتن مطلب
    • سوابق نویسندگی و نمونه‌هایی از نوشته‌های سابق (اگر در سایت دیگری است لینک بدهید یا مقالات و نوشته‌های خود را ضمیمه کنید)
  • نحوه همکاری (حق التحریر، پاره‌وقت، تمام وقت)
    • ارسال رزومه

۲. ما در سریع ترین زمان ممکن، اطلاعات شما را بررسی میکنیم و بسته به نوع همکاری شما اعم از تمام وقت، پاره‌وقت و یا حق التحریر، با شما تماس خواهیم گرفت.

منتظر پیوستن شما به خانواده بزرگ آرایشگری هستیم.

 

ویرایش یک:

در صورتی که می خواهید نویسنده ما شوید می توانید یکی از موضوعات آرایشگری را انتخاب کرده و مطلب نمونه خود را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل کنید

در صورتی که تمام استانداردهای درج مطلب رعایت شده باشد و کارشناسان ما کیفیت مطلب شما را بررسی کردند و نسبت به درجه مطلب برای هر مطلب  بین  مبلغ یک هزار تومان تا سی هزار تومان برای شما در نظر گرفته می شود.

که در پایان هر ماه میلادی مجموعه آرایشگری دات کام این مبلغ را به حساب شما واریز می کند.

شرایط درجه بندی محتوا بعد از بررسی های اولیه برای شما ارسال می شود.

بعد از اینکه مراحل اولیه را طی کردید یک نام کاربری و پسورد در اختیار شما گذاشته می شود و برای شما یک آموزش اولیه استفاده از پنل ارسال می گردد. که می توانید به این ترتیب از منزل کار خود را انجام دهید

دیدگاه‌ها  
+8
سلام اینکاره نویسندگی در سایت شما با حقوق هست یا بی حقوق بگید تا بگم .
+7
با سلام ممنون از توجه شما به این موضوع در صورتی که مطالب شما استاندارد باشد و یکتا باشد کپی از سایت های دیگر نباشد نسبت به کیفیت مطلب خود حقوق دریافت می کنید
+3
من وارد پرفابل میشم اما نمی دونم صفحه معرفی سالنم قرار بدم منظور تصویره سالن یا لگو و نمی دونم کجا تبلیغ کنم اصلا جای مشخصی برای اینکار پیدا نکردم
+5
http://www.arayeshgari.com/راهنمای-درج-آگهی/179-راهنمای-درج-آگهی-در-آرایشگری-دات-کام
نوشتن دیدگاه