0سبد خرید
آرایش متناسب چشم های سبز

اگر می خواهید آرایشی داشته باشید که توجه همه را به خود جلب کنید باید متناسب با رنگ چشمهایتان، رنگ آرایشتان را انتخاب کنید و در همین راستا سایت آرایشگری در این مقاله به شما در این مورد کمک میکند تا بهترین انتخاب ممکنه را داشته باشید.

از آنجایی كه رنگ چشم‌های سبز متفاوت است، برای آرایش این رنگ چشم باید بین رنگ سبز آن و سایه‌ای كه استفاده می‌شود هماهنگی زیبایی به وجود آورد. برای آرایش چشم‌های سبز می‌توانید از دو نوع آرایش با رنگ‌های هماهنگ یا رنگ‌های متضاد استفاده كنید. برای استفاده از رنگ‌های هماهنگ پس از آماده‌سازی پوست نخستین مرحله برای برقراری هارمونی بین رنگ چشم و سایه، انتخاب سایه‌ای است كه رنگش نزدیك به رنگ چشم باشد.

سعی کنید ریملی كه به چشم می‌زنید پر و به اصطلاح مخملی باشد تا رنگ مشكی مژه‌ها بین دو رنگ سبز و سیاه جذابیت بیشتری به چشم‌ها بدهد. اگر مژه‌های كم پشتی دارید می‌توانید از مژه مصنوعی هم استفاده كنید. بعد از ریمل نوبت به خط چشم می‌رسد. خط چشم مشكی ظریف و باریک پشت چشم بكشید و تا انتهای چشم‌ها امتداد دهید. با كشیدن خطی باریك به رنگ قهوه‌ای تیره در زیر چشم‌ها به آنها جذابیت خاصی ببخشید. در اینجا شما آرایشی ملایم و هماهنگ خواهید داشت كه بسیار زیبا و جذاب است.
برای استفاده از رنگ‌های متضاد پس از اینكه با سایه ابرو به ابروها فرم و شكل زیبایی دادید از یك سایه طلایی برای سایه زیرین استفاده كنید و نزدیك به دوسوم پلك از گوشه چشم تا انتها را از این رنگ سایه بزنید. وقتی كاملا این قسمت را با سایه طلایی پوشاندید با استفاده از سایه بنفش متمایل به سرمه‌ای به شكل هشت از كنار چشم و بالای سایه طلایی تا گوشه دیگر را سایه بزنید. مژه‌ها را همان‌طور كه در مدل اول گفته شد ریمل زده یا از مژه مصنوعی استفاده كرده و خط چشم باریك و ظریفی در پشت و زیر چشم بكشید.

نوشتن دیدگاه