0سبد خرید
هماهنگی رژ و سایه چشم
تاکنون به این مورد توجه نموده اید که اگر سایه چشم ،رژ گونه و رنگ رژ لبی که استفاده میکنید با یکدیگر همخوانی داشته باشند چه جلوه زیبایی چهره تان خواهد داشت. بله درست است در این مقاله سایت آرایشگری به هماهنگ کردن این موارد با یکدیگر پرداخته است تا چهره شما زیبا تر از همیشه بدرخشد.
در دسته بندی سایه ها انواع مختلفی از نوع سرد و گرم آن براساس نوع رنگ وجود دارد که در دسته بندی سرد به سایه های آبی،بنفش و گلبهی وجود دارد و بهترین رنگ متناسب با این رنگ ها برای لب و رژ گونه صورتی و گلبهی می باشد. در سایه های گرم از رنگ های سبز،قهوه ای و نارنجی استفاده می شود و برای ست کردن با این تم رنگ از نارنجی و یا آجری استفاده می شود.
نوع دیگری از سایه وجود دارد که از رنگ های تیره استفاده می شود مانند مشکی و اگر برای لب و گونه از رنگ های ملایم و کم رنگی که تناژ گوجه ای رنگ دارند و یا برای لبهایتان از رنگ قرمز استفاده نمایید  چهره تان بسیار جذاب خواهد بود.
انتخاب رنگ سایه به فرم چشمهایتان بسیار بستگی دارید مثلا خانم هایی که دارای چشم های پف دار می باشند استفاده ا سایه مات و تیره برایشان توصیه می شود و برای چشم های گود ترکیب سایه های تیره و ورشن و حتی براق ایده خوبی می باشد و چشم های ریز را با استفاده از سایه هایی به رنگ روشن می توان درشت نشان داد.
 
نوشتن دیدگاه