0سبد خرید
آرایش حرفه ای با آرایشگران حرفه ای

ایجاد احساس آرامش برای زمانی که در حال آرایش کردن هستید بسیار مهم می باشد پس مدل آرایشی را انتخاب نمایی دکه با آن احساس راحتی کنید. مهم ترین مواردی که در آرایش بخصوص آرایش چشم باید به آن توجه نمایید انتخاب صحیح خط چشم و سایه می باشد و سایت آرایشگری در این مقاله با استفاده از نقطه نظرات آرایشگران حرفه ای به شما در این امر کمک می کند.

برای انتخاب خط چشم گرینه ای متعددی وجود دارد و اگر مابلید تا برای خط چشمتان از مداد چشم استفاده نمایید از مدل مداد کرمی استفاده نمایی دکه به راحتی برروی پوستتان حرکت می کند و نیاز به وارد آوردن فشار نمی باشد. مداد هایی به رنگ دودی در فریبنده کردن چشمتان بسیار موثر می باشد و البته خط چشم های مایع هم به چشم زیبایی خاصی می دهند که توجه هر شخصی را به چشمان شما جلب می کند و البته در زمان استفاده از خط چشم مایع به این نکته توجه داشته باشید که یک خط چشم سبک ترسیم نمایید و تا حد وزن زیادی از مایع خط چشم را متحمل چشمانتان نکنید.

برای سایه چشم از رنگ های مکمل استفاده نمایید یعنی قسمت های اوایل پلکتان را روشن ، قسمت پایین تا میان چشم را رنگ متوسط و گوشه چشمتان را هم تیره نمایید. اگر در اطراف چشمتان چین و چروک وجود دارد در ابتدا از سایه چشم پودری و سپس سایه کرم رنگ استفاده نمایید و البته توصیه میشود اوایل روز به هیچ عنوان از سایه پودری استفاده نکنید چرا که تا پایان روز اثری از آرایشتان باقی نمی ماند.

ریمل برای نجات افرادی اختراع شده است که مژه های کم پستی دارند و همین دلیل باعث کاهش اعتماد بنفس شان شده است اما استفاده از این وسیله آرایشی معجزه آسا روش مخصوص به خود را دارد. قبل از استفاده از آن باید اضافات ریمل را با استفاده از دستمال بگیرید تا چمانتان متحمل وزن اضافی نگردند سپس ازجایی که مژه هایتان رشد کرده اند یعنی از پایین به بالا برس ریمل را حرکت دهید و هردو چشمتان را به صورت برابر به ریمل آغشته نمایید. بهترین رنگ ریمل برای آرایش روزانه، مشکی میباشد اما استفاده از ریمل قهوه ای هر آرایش طبیعی را برایتان به دنبال دارد و برای متفاوت بود ریمل هایی به رنگ آبی و سبز به بازار آمده اند.

نوشتن دیدگاه