0سبد خرید
چگونه چشم های درشت و برجسته داشته باشیم؟

از جمله مهارت های آرایشی می تاون به ایجاد چشمانی درشت و برجشته اشاره نمود که سایت آرایشگری در این مقاله به نحوه دستیابی به این ویژگی بوسیله آرایش به شما کمک می کند و پیشنهاد می شود این مقاله را حتما مطالعه نمایید.

  • برای داشتن چشمانی برجسته به مژه هایی فر مانند احتیاج داریم که برای داشتن چنین مژه هایی باید قبل استفاده از ریمل، دستگاه مخصوص فر کننده مژه داشت و بوسیله آن حالت زیبایی به مژه هایتان بدهید و پس از آن از ریمل استافده نمایید.
  • مرحله بعدی زیبا کردن چشم استفاده از مژه مصنوعی می باشد مخصوصا اگر قصد حضور در مراسم رسمی و بزرگ دارید به هیچ عنوان این مرحله را فراموش نکنید.
  • تا حالا مواردی که گفته شد برای ر سیدگی به مژه های بالا ی چشم بوده و بهتر است از مژه های پایین چشمتان غافل نشوید چرا که در درشتی چشمتان بسیار تاثیر گذار میباشد البته فرچه ریمل نباید به مواد زیادی آغشته باشد و به صورت عمودی برروی مژه های پایین آن را حرکت دهید.
  • یکی از تکنیک هایی که در درشت کردن چشم بسیار ویژه میباشد استفاده از خط چشم سفید می باشد و شما می توانید داخل پلک پایینتان و یا گوشه چشمتان را با استفاده از مداد سفید نرم خط سفیدی بکشید.
  • از آنجایی که ابرو، قشمت بالای چشم را می پوشاند پس مرتب بودن آن در ایجاد یک جلوه فوق العاده از چشمانتان بسیار تاثیر گذار میباشد و یک قوس خفیف در آن چشمنتان ر افوق العده نشان می دهد

نوشتن دیدگاه