0سبد خرید

از آنجایی که قهوه ای رنگی خنثی است  زنانی  که دارای چشم های قهوه ای رنگ  هستند ، باید در نوع آرایش چشم های خود دقت کافی داشته باشند . اما تمامی رنگ های قهوه ای با یکدیگر یکسان نیستند . هر کدام از این رنگ ها  دارای سایه ی قهوه ای رنگ متفاوتی هستند . برخی از آنها روشنتر و برخی دیگر تیره تر به نظر می رسند . برای انکه بتوانید به درستی رنگ چشمان خود را بهبود ببخشید ، حتما رنگ چشم را در نظر بگیرید و آرایش مخصوص آن را داشته باشید .  سایت آرایشگری در این مقاله راه حل های ویژه ای را ارائه می دهد.

ابتدا مطمئن شوید که چشمانتان سفید و روشن است . داشتن یک خواب مناسب و مراقبت کامل از بدن می تواند شما را برای رسیدن به این موضوع کمک کند  اما برای اینکه سریع تر به این موضوع دست یابید می توانید از قطره های چشمی مخصوصی که وجود دارد استفاده نمایید . البته باید  قبل از هر گونه مصرفی با یک چشم پزشک مشورت کنید .

همه ی افرادی که دارای رنگ قهوه ای در چشمان خود هستند ، رگه های یکسان رنگی در عنبیه خود ندارند . اگر چشمان  شما دارای رگه های رنگی قابل توجهی است می توانید روی آن تمرکز کنید. یک سایه و یا خط چشم که منطبق بر رنگ این رگه ها باشد استفاده کنید .

اگر می خواهید آرایش ساده و طبیعی داشته باشید ، می توانید از رنگ های قهوه ای ، مسی و برنزی متوسط برای چشمان قهوه ای خود استفاده نمایید . چشمانی که دارای رنگ قهوه ای روشن هستند می توانند از خاکستری  ویا  استخوانی  برای آرایش استفاده نمایند.

افرادی که دوست دارند آرایش دراماتیک داشته باشند می توانند از سایه‌های سبز، بنفش و آبی استفاده کنند .  آبی کبالتی می تواند برای چشمان قهوه ای بسیار زیبا باشد .

 یک خط چشم سیاه اطراف لبه داخلی طیف چشم که می تواند بسیار زیبا باشد .البته شما می توانید از خط چشم های قهوه ای نیز برای چشمان خود استفاده کنید .

افرادی که دارای رنگ قهوه ای تیره هستند می توانند از هر ریملی استفاده نمایند . افرادی که رنگ چشمانشان قهوه ای روشن است،بهتر است از ریمل های خاکستری و سیاه برای مژه ها و ابروی خود استفاده کنند .

برای اینکه نظر افراد را به سمت چشمان قهوه ای خود جلب کنید می توانید از یک هایلایت در گوشه های داخلی چشم خود استفاده نمایید . همچنین می توانید با یک خط چشم سفید گوشه ها را هایلایت کنید .

اگر می خواهید همه بر روی رنگ چشمان شما تمرکز کنند، بهتر است سایر ویژگی های خود را به حداقل برسانید . به عنوان مثال، یک رژ لب قرمز تیره می تواند با چشمان قهوه ای شما به خوبی رقابت کند اما یک رژ لب با رنگ خنثی ، توجه افراد را به سمت رنگ چشمان شما معطوف خواهد کرد .

نوشتن دیدگاه