0سبد خرید
اشتباهات استفاده از مداد ابرو

شاید راحت ترین کار در نظر شما آرایش ابرو باشد اما این را بدانید که همین مرحله راحت را اگر با دقت انجام ندهید به جای بدست آوردن ابرویی خوش فرم و زیبا حالت عادی ابرو خود را از دست خواهید داد و ابرو در چهره بسیار تاثیر گذار میباشد و سایت آرایشگری در این خصوص اشتباهاتی را ممکن است در خصوص آرایش ابرو انجام دهید اما ممکن است خود از آن اطلاع نداشته باشید را به شما گوشزد می کند.

  • خطوط پهن در آرایش جلوه زیبایی نداردو د تنها نتیجه آن مصنوعی جلوه چهره شما میباشد پس برای استفاده از مداد جهت آرایش ابرو ازشربه های سریع و سطحی استفاده نمایید.

  • در آرایش ابرو به خطوط محوتری نیاز میباشد تا خطوط واضح و شما با استفاده از قلم مو یا شانه کوچکی می توانید خطوط نمایان را کمرنگ نمایید. شانه کردن ابرو ها به سمت بالا در پخش کردن خطوط مداد در تمام سطح ابرو بسیار موثر میباش.

  • در آرایش ابرو اگر از مداد نوک تیز استفاده نمایید خطوط را واضح ترسیم می کندپس ازمداد با نوک مناسب استفاده نمایید.

  • تیره کردن بیش از حط ابرو علاوه بر این که سنتان را بالا تر می برد تضاد زیادی بین موهایتان و ابرو ایجاد می کند و توصیه می شود به منظور برجسته نشان داده شدن ابروهایتان، به اندازه دو درجه روشن تر از موهایتان انتخاب نمایید.

  • در آرایش ابرو هرچه لوازم مورد استفاده بیشتر باشد آرایش دقیق تری خواهید داشت. پودرابرو یا سایه مات برای پر کردن جاهای خالی ابرو، ژل رنگی یا بی رنگ ابرو برای نگه داشتن حالت ابرو از جمله وسایلی میباشد که در آرایش ابروی شما بسیار تاثیر گذار هستند.

 

نوشتن دیدگاه