0سبد خرید
ابرو زیبا و تکنیک ویژه آن

ممکن است ابروهایتان را به دلایل متعددی از دست داده ‌باشید مثلا به دليل بیش از اندازه با موچین کندن یا پیری یا حتی شیمی‌درمانی یا... اما نگران نباشید، می‌توانید همانند ابروهای طبیعی جای آن را بکشید. تنها کافی است اصول درست آرایش کردن را یاد بگیرید تا زیبایی ابروهای خود را دوچندان کنید. اول از همه یک مداد همرنگ ابرو‌های طبیعی‌تان را انتخاب کنید و خیلی ملایم جای ابروهای قبلی را با همان حالت بکشید. بعد از مداد باید به سراغ سایه ابرو بروید و با یک برس ابرو روی قسمت‌های کشیده‌ شده را پر کنید. حواستان باشد که باید تمام سطح ابرو به طور یکنواخت رنگ داشته باشد.

فاصله زیاد بین ابروها

وقتی فاصله بین ابروها خیلی زیاد باشد  حالت چشم‌ها تغییر می‌کند، كه نه چشم‌ها می‌توانند خود را نشان دهند و نه ابروها. به همین دلیل توصیه می‌کنیم گوشه داخلی ابروها را با سایه ابرو اصلاح کرده و به آنها حالت دهید. باید ابروها به طریقی پر شوند تا یک خط مستقیم در گوشه داخلی خودنمایی کند.

اگر ابرو تنک شد‌ه است

اگر ابروهایتان تنک شده است یعنی به طور نقطه نقطه بخش‌هایی از آن خالی شده‌است باید به طریقی این جاهای خالی را بپوشانید، البته باید حواستان باشد که حالت ابرو مصنوعی نشود، بهترین کار این است که با مداد ابرو يا با سايه ابرو روی قسمت‌های خالی ضربات آهسته بزنید. فراموش نکنید اگر احساس کردید که هیچ کدام از این روش‌ها به تنهایی جواب نمی‌دهد، می‌‌توانید از هر دو روش به همراه هم استفاده کنید.

کسانی که ابروهای کمی دارند

خانم‌های زیادی هستند که از همان اول ابروهای چندان پری ندارند. برای اینکه ابروهاي كم‌پشت، حالت خود را به خوبی نشان دهند بايد داخل آنها پر شود. البته نه به طریقی که ابروها حالتی مصنوعی پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید باید آنقدر با مهارت این کار را انجام دهید که هیچ کس به جز خودتان متوجه این پرشدگی ابرو نشود.

نوشتن دیدگاه