0سبد خرید
شماره رنگ ابرو روشن

كسانی كه ابروهایی ضخیم، زبر و بسیار تیره‌ای دارند برای روشن كردن‌شان دچار مشكل می‌شوند. این افراد می‌توانند برای روشن‌ كردن ابروها سراغ دكلره و مواد بی‌رنگ‌كننده بروند؛ البته هنگام كار با این مواد باید بیشتر دقت كنند و هیچ‌گاه به‌طور مداوم ابرو‌ها را دكلره نكنند چون می‌تواند آسیب‌زننده باشد. 

1-  كار را با ابروهای تمیز آغاز كنید؛ یعنی باید ابروها پیش از دكلره برداشته و موهای آن مرتب شده‌ باشند همچنین بهتر است قبل از كار با شامپو آنها را بشویید. 

2-   با استفاده از یك گوش‌پا‌ك‌كن پوست اطراف ابرو را با وازلین بپوشانید. این كار پوست را از آسیب‌ها و التهابات ناشی از دكلره محافظت می‌كند به‌خصوص اگر تازه ابروها را برداشته ‌باشید پوست حساس‌تر است و ملتهب می‌شود. 

3-    ماده دكلره را آماده كنید و در یك كاسه بلوری بریزید. تهیه ماده دكلره با توجه به نوع آن متفاوت است. می‌توانید از فروشنده یا آرایشگرتان كمك بخواهید. با برس مخصوص رنگ ابرو یا برس تمیز ریمل مواد را روی ابروها بمالید. اگر می‌خواهید همه موها به خوبی رنگ باز كنند چندین‌بار با حركات رفت و برگشتی موها را برس بزنید. 

4-    بعد از اینكه ابروها كامل با مواد پوشانده شدند ساعت را نگاه كنید. اگر می‌خواهید ابروها فقط كمی روشن شوند و رنگ باز كنند حدود پنج دقیقه زمان بگیرید اما اگر می‌خواهید خیلی روشن شوند مواد باید حدود 10 دقیقه روی ابرو بمانند. مدام موها را چك كنید تا نسوزند. 

5-   مواد را با پنبه یا دستمال كاغذی مرطوب از روی ابرو پاك كنید. 

6-   صورت را بشویید و ابروها را با حوله خشك كنید. 

7-   در این مرحله ممكن است در رنگ ابروهای‌تان زردی یا نارنجی وجود داشته باشد که می‌توانید با واریاسیون بنفش این زردی را بگیرید. چند قطره واریاسیون را با اكسیدان مخلوط كنید، به ابروها بزنید و حدود 10 دقیقه صبر كنید. 

8-    ابروها را بشویید و با حوله خشك كنید. به‌راحتی می‌توانید تفاوت مرحله هفت را با این مرحله متوجه شوید. در اینجا دیگر ابروها زردی ندارند و رنگی طبیعی‌تر به دست آورده‌اند. 

9-    اگر كمی ابروها را با مداد و سایه مرتب كنید، دیگر می‌توانید ادعا كنید ابروهایی ایده‌آل دارید. 

شماره رنگ های مختلف برای ابرو :

1) رنگ ابرو بدون قرمزی:

  • دودی 9
  • اگر روشن میخواین با 9% ترکیب بشه
  • اگر تیره تر میخواین با 6% ترکیب میشه

2) بعضی ها هم کلا ابروهاشون و دکلره میکنن بعد هر رنگ مداد ابرو و سایه ابرویی دوست دارن روش میکشن و ابروهایشان به همان رنگ دلخواه تغییر پیدا می کند.

3) یه رنگ روشن دیگه هم هست که من خودم این و میذارم...یه کم به طلایی میزنه...که با مداد ابروی روشن خیلی خوب میشه:

  • مارک ایگورا
  • شماره ی نه و یک دوم ممیز یک
  • که با 9% قاطی میشه و من نیم ساعت میذارم میمونه و خیلی روشن میشه بعد توش یه کمممم سایه یا مداد ابرو میکشم

4) راه حل دیگه برای رنگ کردن ابرو استفاده از رنگ 000 میباشد. که با 9% قاطی میشه و ابرو روشن میشود و البته کسانی که می خواهند ابروهایشان را به اندازه یک یا دو درجه روشن تر کنند پیشنهاد نمی شود.

 

نوشتن دیدگاه