0سبد خرید
سفید کردن دندان ها با آرایش

برای سفید نشان داده شدن و همچنین داشتن لبخندی زیبا از تکنیک آرایشی می توان استفاده نمود که سایت آرایشگری در اختیارتان قرار می ده. اکثر خانم ها به دلیل سفید و  براق نبودن دندان هایشان احساس راحتی نداشته و کمی معذب هستند و سایت آرایشگری در این مقاله به این دسته از خانم ها کمک می کند تا با آرایش زیبایی را به دندان هایشان بازگرداند.

همانطور که میدانید رنگ های با ته مایه زرد منعکس کننده رنگ زردد هستند و همین امر در خصوص استفاده از رژ لب هم مصداق دارد پس توصیه می شود از رنگ هایی با ته مایه آبی استفاده نمایید همانند رژ قرمز و صورتی. این رنگ ها در سفید شدن و روشن تر شدن دندان هایتان بسیار تاثیر گذار می باشد و حتی استفاده از برق لب هایی به رنگ آبی بهترین انتخاب ممکنه می تواند باشد و شما می توانید با درخشش ظریفی از رنگ آبی برروی لب هایتان انعکاس سفیدی فوق العاده ای برروی دندان هایتان داشته باشید.

دور لب تان را تمیز آرایش نمایید و پیشنهاد می شود از یک خط لب و برق لب و در کنار آن از یک کانسیلر روشن استفاده نمایید تا مرز بیرونی لب هایتان نمایان شود و نتیجه آن پرتر نشان دادن لب ها شده و با تضاد ایجاد شده در لبتان، دندان هایتان سفید تر بنظر برسد.

یکی از تکنیک ها که شاید برایتان عجیب به نظر برسد سایه چشم میباشد و استفاده از رنگ های سرد تر همانند بنفش و سبز و یا خط چشم آبی باعث ایجاد خطای دید شده و توجه و کانون دید را از قسمت زرد رنگ دندان ها عوض می کند.

کانتورینگ صورت و برنزه کردن همانطور که به ایجاد تغییر در صورتتان و پوشاندن معایب صورت کمک میکند برای زیبا تر نشان دادن لبخندتان هم بسیار موثر میباشد و شما با ترکیب فونداسیون مات و یا کرم برنزه در زیر استخوان گونه و قسمت پاین بینی به اندازه که ی کیا دو درجه از رنگ طبیع پوستتان تیره تر باشد در این امر بسیار تاثیر گذار خواهید بود.

نکته : استفاده از کرم های  برنزه، صورتتان را درخشنده تر نشان می دهد و همین درخشش دندان هایتان را سفید تر نشان می دهد.

نوشتن دیدگاه