0سبد خرید
راه حل های آرایشی و زیبایی

آرایش و زیبایی و یاد گرفتن اصول ابتدایی این موارد به زمان زیادی نیاز دارد اما اگر برای یادگیری وقت ندارید با رعایت یکسری موارد می توانید به نتیجه دلخواه دست پیدا نمایید، مواردی که تنها مختص آرایشگران ماهر نبوده و شما هم یک مبتدی هستید به راحتی می توانید آنها را به کار بگیرید. سایت آرایشگری در این مقاله راه حل های  زیبایی فوق العاده ای را پیشنهاد داده است که امتحان آن ها برایتان مشکلی بوجود نمی آورد.

  • برای اینکه چهره ی زیباتری داشته باشید باید ابتدا چشمان خود را زیباتر کنید. بیشتر افراد از یک ریمل به مدت طولانی استفاده می کنند . این موضوع اصلا درست نیست . تا جایی که می توانید ریمل خود را هر یک ماه یکبار تعویض کنید.
  • این ترفند در آرایش بسیار مفید و کاربردی است. شما می توانید یک کارت ویزیت محکم بردارید و از آن به عنوان مسیر و خط سایه استفاده کنید. این روش برای کشیدن سایه ی گربه ای بسیار مفید است
  • شما می توانید از رنگ های مختلف به عنوان سایه چشمی استفاده کنید . اما قبل از اعمال سایه یک لایه از رنگ پایه روی چشم بزنید و سپس سایه را اعمال نمایید . این کار باعث می شود رنگ سایه بهتر و زیباتر دیده شود.
  • برای اینکه مژه های بهتری داشته باشید قبل از اعمال فرمژه ، چند دقیقه آن را با سشوار گرم کنید. اینکار باعث می شود فر شدن مژه ها بهتر صورت گیرد و تاثیر بیشتری داشته باشید .
  •  با استفاده از پودر بچه بر روی مژه ها، می توانید ریمل بهتر و ضخیم تری داشته باشید . فقط به این نکته توجه کنید که مقدار پودر باید بسیار کم باشد . همچنین اگر به مواد تشکیل دهنده حساسیت دارید از این روش استفاده نکنید.

 

نوشتن دیدگاه