0سبد خرید
نحوه آرایش صورت های گرد

آرایش افرادی که دارای صورت گرد میباشند کمی متفاوت با دیگر افراد می باشد و روند کار باید به گونه ای باشد که صورت این دسته از افراد کمی نرمال تر کرده و از گرد بودن خارج نماید و خالت کشیده و لاغر و یا بیضی شکل ایجاد نمناید. سایت آرایشگری در این مقاله مراحل آرایش مخصوص افراد با چهره گرد را آموزش می دهد.

در گام اول از آرایش باید حالت ابرو ها را تعیین کرد به این صورت که زاویه دار یا منحنی به سمت بالا برداشته شود تا چهره فرد را از گردی به کشیدگی و بیضی شکل نزدیک نماید.

در گام دوم همانند دیگر ارایش ها ی صورت باید مراحل آماده سازی پوست را انجام دهید و درابتدا از کرم ضد آفتاب استفاده نموده و صبر کنید تا کاملا جذب پوستتان شود سپس کمی کرم پودر و ترجیحا رنگ هلویی را برای پوستتان استفاده نمایید که البته به این نکته توجه داشته باشید که روشن و تیره بودن رنگ کرم پودر به میزان تیرگی پوستتان بستگی دارد و البته توصیه می شود برای چنین فرم چهره ای از رنگ های خیلی روشن استفاده نکنید.

در گام سوم باید از خط چشم استفاده نمایید و انتخاب نوع خط چشم به درشتی و ریزی چشم بستگی دارد و اگر چشمان ریزی دارد از خط چشم های کشیده و روبه بالا استفاده نمایید و اگر چشمهیی درشتی دارید نیاز به استفاده از خط چشم نبوده و ریمل به تنهایی جذابیت خاصی به چشمانتان می دهد.

در گام چهارم نوبت به انتخاب رنگ سایه می باشد و از رنگ لباستان در این مورد می توانید استفاده نمایید و البته برای زیر ساخ سایه رنگ های تیره و دودی بسیار مناسب می باشند و در پایان از سایه هایی با رنگ های روشن براق استفاده نمایید و توجه همه را به چشمان خود جلب نمایید.

در گام پنجم از آرایش صورت های گرد که درو اقع مهم ترین قسمت می باشد و به کشیده نشان داده شدن چشم ها کمک می کند می توان رژ گونه را نام برد و باید به گونه ای عمل کرد که گونه را تو برده و با استفاده از برس پهن مخصوص رژگونه، از روی برآمدگی گونه به سمت بالا و تا نزدیک چشمها به حالت دورانی به گونه هایتان رنگ بدهید.

گام ششم از آرایش صورت را با رژ لب انجام بدهید و هب از رنگ های شاد و پررنگ می توانید استفاده کنید و با این کار پهنی صورت گرفته می شود و حالت ظریفتری به چهره تان داده می شود.

باتوجه به مراحل که در بالا گفته شد می توانید به چهره تان زیبایی خاصی داده و از حالت گرد خارج نمایید ولی این نکته را هم بدانید که مدل موهایتان برروی گردی چهره تان بسیار تاثیر گذار می باشد و تنها کافی موهای دو طرف صورت و سمت گوشها محکم کشیده شود و بالای سرتان هم موها را به صورت حالت دار درست نمایید تا صورتتان کشیده نشان داده شود و البته با توجه به میزان بلندی و کوتاهی پیشانی می توانید موهای  بالا سر ار آاریش نمایید به این ثورت که اگر پیشانی بلندی دارید موهایتان ار به یک سما حالت دهید و برای پیشانی کوتاه می توانید به سمت بالا حالت بدهید. 

نکته : مدل موی مصری، حتی مصری فانتزی و یا ساده زیبایی فوق العاده ای به ای ن چهره ها می دهد و حتی می توانند از فرق وسط استفاده نمایند.

نوشتن دیدگاه