0سبد خرید
نحوه آرایش خانم های سالمند

زمانی به دنبال حس جوانی و شادابی پوست هستید که به سنین میانسالی رسیده باشید و زمانی که وقت بیشتری از روز خود جلوی ایینه برای رفت به مهمانی می گذرانید  به دنبال این حس می گردید ولی اصلا بابت چنین موضوعی نگران نباشید چرا که تنها کافی است دل جوانی داشته باشید و با آرایش ظاهر را می توان ترمیم کرد و سایت آرایشگری دراین مقاله به شما آرایش مخصوص بانوان سالمند را آموزش می دهد.

  • برای داشتن چشمانی جذاب و همیشه بیدار می توانید از ابروهایتان استفاده نمایید و ایجاد یک قوس زیبا در 3/4 ابرو بسیار عالی می باشد و میزان ورم چشم هایتان را کمتر نشان می دهد.
  • امروزه ابروهای پرپشت بسیار مد می باشد اما برای خانم های مسن ابروهای پر مو تنها باعث می شود چشمهایشان را پایین بیاورد.
  • خانم های سالمند می توانند از مژه های مصنوعی استفاده کنند و برای انجام این کار کافی است انتهای مژه را به چسب آغشته کرده و با استفاده از موچین کمی پلک را بلند کرده و مژه را با فاصله دو سه میل از لبه بیرونی چشم بچسبانید و در پایان برای زیبایی بیشتر از ریمل استفاده نمایید.
  • برای استفاده از سایه چشم، درابتدا باید پلکتان را آماده کنید و با استفاه از کانسیلر قرمزی و یا تیرگی آن را بپوشانید سپس قسمت استخوانی پلک را به رنگ براق آغشته کرده تا کمی چشمانتان را بزرگتر نشان دهد سپس از سایه خاکستری مایل به قهوه ای و البته مات و تیره استفاده کنید و گوشه بیرونی چشم را با استفاده از این سایه ها حالت بدهید تا کمی گوشه چشمتان را بالا بکشد.
  • برای ازبین بردن حالت افتادگی چشمتان از خط چشم سفید استفاده کنید و خط بااریک و کوتاهی در امتداد مژه بالا و در گوشه 45 درجه به سمت بیرون و بالا بکشید، زیر مژه های پایین را با مدادی روشن تر خط بکشید. اگر در بالا از مشکی استفاده کردید در پایین از قهوه ای استفاده کنید. اگر بالا قهوه ای بود در پایین برنز، بژ، و یا خاکستری مایل به قهوه ای، استفاده از رنگ روشن در پایین چشم، از بسته به نظر رسیدن چشم ها جلوگیری می کند.
  • مژه ها را فر کنید تا چشم ها بازتر، و چروک ها و افتادگی ها پنهان شوند. سپس تنها به مژه های بالایی ریمل ضد آب بزنید. برای بالا نشان دادن چشم ها، ریمل های ضد آب، فری مژه ها را بهتر از ریمل های معمولی حفظ می کند. هنگامی که ریمل می زنیم، با نوک بدنه ی ریمل به سمت بر آمادگی بینی اشاره کنیم تا مژه ها خوب پخش شوند. یک ریمل با برس بسیار کوچک، کمک بسیاری به بالا بردن مژه ها در گوشه ی چشم خواهد کرد.


خوب آرایش شما به پایان رسید، حالا لبخند بزنید که تنها خوشرویی شماست که باعث جوانتر به نظر رسیدنتان می شود.

 

نوشتن دیدگاه