0سبد خرید
نکات ویژه زیبایی

زیبایی و طراوت چهره از جمله آرزوهایی می باشد که هر خانمی به دنبال آن میباشد و دراین مقاله به بررسی یکسری نکات زیبایی می پردازیم تا راحت تر و سریع تر به هدف خود در امر زیبایی دست پیدا نمایید :

  • جلوگیری از پخش شدن ریمل

 اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از پخش شدن ریمل ناشی از مژه های پایینی پلک هستید، یک روش منحصر به فرد وجود دارد. به جای زدن ریمل به مژه های پایینی، با استفاده از خط چشم مدادی و یا خط چشم مایع به صورت نقطه نقطه لابه لای ریشه مژه ها بزنید. به این ترتیب تنها دید بصری مژه های پرپشت ایجاد می شود بدون آنکه زیر چشم پخش شود.

  • خمیرداندان را عوض کنید

طعم دارچین در خمیردندان و یا هر محصول دندانی دیگر نظیر نخ دندان، دهانشویه و آدامس می تواند برای برخی حساسیت ایجاد کند. اگر اخیرا خمیردندانتان را تغییر داده اید و ناگهان متوجه ایجاد پوسته پوسته شدن لب ها شده اید، دنبال دارچین در مواد تشکیل دهنده بگردید. به جای آن از یک خمیردندان ملایم و غیرحساسیت زا استفاده کنید.

  • رفع سریع خطا در کشیدن خط چشم

 زمان هایی که در کشیدن خط چشم مایع و یا مدادی اشتباه می کنید، یک گلوله پنبه را به کانسیلر آغشته کنید و به آرامی در نقطه مورد نظرتان بزنید ، بدون آنکه مجبور باشید کل خط چشم را پاک کرده و از اول بکشید.

  • یک گزینه برای زیبایی ناخن

حتما می دانید که جوش شیرین می تواند در خیلی از چیزها از جمله پختن کیک و یا تمیزکردن سطل زباله کارایی داشته باشد ولی می تواند برای ناخن های زرد شده نیز جادو کند. میزان مساوی از آب و جوش شیرین را با هم مخلوط کرده تا شبیه خمیر شود ، سپس آن را روی ناخن های (بدون لاک) زده و به گزارش پرشین وی اجازه دهید ده دقیقه روی ناخن ها بماند، سپس آبکشی کنید.

  •  ماندگاری بیشتر سایه پودری 

بسیاری از سایه پودری ها را برای وضوح بیشتر رنگ ها با یک قلموی مرطوب شده استفاده می کنند. یکی از گریمورهای مشهور نیویورک پیشنهاد می دهد برای ماندگاری بیشتر تنها گوشه ای از سایه پودری را مرطوب کنید.

نوشتن دیدگاه