0سبد خرید
موهای بلوند به روش گیاهی

سفیدی مو مشکلی میباشد که اکثر خانم ها با آن مواجه بوده و برای پوشاندن آنها باید همیشه از رنگ موهای شیمیایی استفاده می کنند اما سایت آرایشگری در این مقاله به شما استفاده از رنگ موهای طبیعی و گیاهی جهت رفع این مشکل را پیشنهاد می دهد.

  • اگر موهایتان بلوند بوده ولی درخشندگی کافی را ندارد از گیاه بابونه برای داشتن موهایی درخشان و شفاف استفاده نمایید چرا که جوشانده گیاه بابونه در درخشان کردن موهایتان و علاوه بر آن بور کردن تارهای سفید موهایتان بسیار موثر میباشد و حتی باعث می شود در برابر مواد شیمیایی وموهایی مقاوم داشته باشید.
  • مخلوط بابونه و ریواس موهای سفید شما را بلوند طلائی می کند و برای بدست آوردن این ماده فوق العاده تنها کافی است میزان مساوی از گل بابونه و ریواس را در 33 لیوان آب مخلوط کرده و برروی حرارت ملایم قرار دهید تا آماده شود و بعد از گذشت 20 دقیقه محلول آماده شده و تنها کافی است آن ار از صافی رد کرده و منتظر بمانید تا خنک شده سپس کل موهایتان را جوشانده آماده شد آغشته کرده و به آرامی ماساژ دهید. تکرار این کار موها را به رنگ طلائی دلخواه در می آورد .

نکته : گل بابونه خواص بسیاری دارد در صورتی که دچار خارش و التهاب پوست هستید تنها کافی است مخلوطی از گل بابونه و روغن بادام تهیه کرده و به آرامی سرتان را با مخلوط تهیه شده ماساژ دهید.

نوشتن دیدگاه