0سبد خرید
پر حجم نشان دادن موهای نازک

یکی از بزرگترین مشکلاتی که اغلب در مورد موهای نازک وجود دارد این است که درست کردن و استایل بخشیدن به آن بسیار دشوار است . از آنجایی که این موها حجم و طول مناسبی ندارند، بیشتر استایل های زیبای مو را نمی توان در آنها نشان داد. این موضوع باعث میشود موهای نازک بسیار مسطح به نظر بیایند. برای حل این مشکل بهترین روش اضافه کردن حجم به آنهاست. سایت آرایشگری دراین مقاله به شما راه کار ویژه ای را ارائه می دهد تا موهای نازک خود ار پر حجم نشان دهید.

1. استایل های مخصوص موهای نازک:

یکی از کلیدی ترین و اصلی ترین موارد در  ضخیم نشان دادن موهای نازک، درست کردن آنها به صورت نامرتب است. برای اینکه تاثیر این مورد را به خوبی درک کنید می توانید کمی به موهای خود حالت دهید و آنها را ببندید . تاثیر آن بسیار شگفت انگیز خواهد بود.در زیر استایل هایی را مشاهده می کنید که به خوبی مورد استفاده قرار گرفته اند. شما نیز می توانید از این استایل ها برای ضخیم نشان دادن موهای نازک خود استفاده نمایید .

مدل موهای بافتنی نیز می تواند برای موهای نازک مورد استفاده قرار گیرد. تنها این نکته را به یاد داشته باشید که  موها نباید خیلی سفت بافته شوند . زیرا اینکار باعث می شود حجم موها خیلی کمتر دیده شود. در بافت موهای نازک معمولا شل بافتن بهترین انتخاب است.

2. استفاده از اکستنشن های مختلف مو :

اکستنشن های مو معمولا به همراه کلاه گیس های مختلفی روانه بازار می شوند. یک مجموعه از اکستنشن های مو معمولا از 8 قطعه و بخش تشکیل می شود . این موارد سایزهای مختلفی دارند و می توان آنها را در شرایط مختلف مورد استفاده قرار داد. اگر به اندازه کافی خلاق باشید می توانید استایلهای بسیار زیبایی را با اکستنشن های مو ایجاد کنید. علاوه بر اضافه نمودن حجم،  اکستنشن ها می توانند باعث دراز شدن مو و رنگی شدن آن گردند. پس بهتر است برای یکبار هم که شده این موارد را امتحان کنید. شما می توانید اکستنشن هایی را بیابید که از موهای طبیعی انسان ساخته شده اند. در مورد کیفیت و عوارض آن هم اغلب نیازی به نگرانی نیست. البته در مورد انتخاب محصولات مناسب باید دقت کافی را داشته باشید .

 

نوشتن دیدگاه