0سبد خرید
راه های مراقبت از موهای ضخیم

انسان همیشه چیزی را که دیگری دارد به چشمش زیبا تر می آید و آن را بیشتر می خواهد مثلا در مورد همین مو خانم ها و آقایانی که موهایی کم پشت و نازک دارند همیشه چشمشان به دنبال افرادی می باشد که موهایی ضخیم و پرپشت دارند و در واقع نمی دانند که زحمت کم، حساسیت بیشتری را به دنبال دارد. از این رو سایت آرایشگری شما را با مشکلاتی که افرادی با موهای پرشت و ضخیم رو برو هستند آشنا می کند.

استفاده از صاف کننده های شیمیایی مختص کسانی می باشد که به موهای ضخیمی دارند و به دنبال داشتن موهای نازک هستند اما با آسیب ر ساندن به بافت مو ، آنها را حجیم تر نشان می دهد و بهرتین روش برای صاف کردن این جنس مو استفاده از کراتیه می باشد که با فشرده کردن کوتیکول مو، مراقبت و نگهداری از مو را آسان تر میکند و مهم تر اینکه این روش دائمی نبوده و پس از گذشت مدتی بافت طبیعی مو دوباره باز می گردد.

اگر از مراقبت کردن موهایتان خسته شده اید و قصد کوتاه کردن موهایتان را دارید این را بدانید که سخت در اشتباه هستید و زحمت موهایتان را بیشتر میکنیدچرا که مرتب نگه داشتن موهای کوتاه بسیار سخت تر و مشکل تر از موهای بلند است و بهترین مدلی که می تاون برای این جنس مو پیشنهاد داد بلند بودن جلوی مو نسبت به عقب است چرا که کنترل مو ها راحت ها بوده و در کنار آن موهایتان ر اکم پشت تر نشان می دهد.

زیبایی مو را می توانید با خالی کردن موهایتان بیشتر از قبل نمایید اما کوتاهی و خالی کردن بیش از حد باعث می شود لایه های کوتاه تر زیر مو حجم روی سر را بیشتر نشان میدهند درنتیجه موها را به اندازه توخالی کنید.

چیزی که امروز در بازار بسیار به فوور پیدا می شود انواع نرم کننده و شامپو می باشد که و بدترین اشتباهی که شما می توانید مرتکب شوید استفاده از محصول نامناسب است و شما باید به دنبال مخصولی باشید که علاوه بر درخشندگی که به موهایتان میدهد روغن اضافی وهایتان را هم بگیرد و استفاده از شامپو های شفاف کننده و نرم کننده های ملایم بسیار عالی میباشد.

نوشتن دیدگاه