0سبد خرید
برس مناسب مو

تا کنون به این مورد توجه داشتید که چه برسی برای موهایتان انتخاب کنید که به آنها صدمه وارد نکند، به مین دلیل سایت آرایشگری در این مقاله به شما در انتخاب یک برس خود کمک می کند.

برس کردن موها برای سلامتی مو بسیار مهم می باشد و به جریان یافتن خون در سر بسیار کمک می کند و می توان گفت یه نوع ماساژ فوق العاده برای مو می باشد پس در انتخاب بری توجه لازم را داشته باشید و برای جلوگیری از آسیب احتمالی به موهایتان براساس صخامت، بافت و اندازه موهایتان برس مناسب را انتخاب کنید و همین طور زمان کمتری برای مدل دادن به موهایتان صرف کنید تا آسیب کمتری به موهایتان وارد شود.

برس های گرد که اصولا برای سشوارکردن م استفاده می شود به صخامت موهایتان بستگی ندارد و میزان بلندیم و ملاک می باشد و هرچه قدر موهای بلندی داشته باشید از برس های پهن تری باید استفاده نمایید و برای موهای کوتاهتان از برس های کوچکتری استفاده نمایید.

برس های پهن یضی و یا مستطیل فرقی با یکدیگر ندارند و به طور قاطع هم نمی توان گفت که موی بلند به میزان بزرگی و پهنی آن بستگی دارد و تنها این برس ها ناحیه بیشتری از مو را تحت پوشش قرار میدهد و برای خانم هایی که تنبل هستند ایده خوبی میباشد و حتی می توانید از این برس های به جای برش سشوار استفاده نمنایید.

اگر قصد خرید برس مو دارید به نکات زیر توجه نمایید :

  • برس هایی که جنس دندانه های آن از نایلون باشد خیلی بهتر از پلاستیک است آن هم به دلیل حالت انعطافی که دارند کمتر به مو آسیب می رساند.
  • دسته برس بسیارمهم میباشد و در صورت امکان از برس هایی استفاده نمایید که دسته های ارگونومیک دارند چرا که بهتر می توان برس ها را کنترل کرد.
  • برس هایی که یک بالشتک پارچه ای در انتهای دندانه های برس دارند بسیار عالی هستند چرا که باعث می شود در زمان شانه کردن موهایتان کمتر با برس برخورد داشته باشد.
  • برس هایی که انتهای دندانه ای ان ها گرد می باشد عالی هستند و کمتر به پوست سرتان آسیب وارد می کند هر چه قدر بین این دندانه ها فاصله باشد بهتر است.

 

نوشتن دیدگاه