0سبد خرید
از بین بردن حالت وز مو

اما از موی وز و استرسی که بعد از هر حمام دچار آن می شوید اما دیگر نگران باشید سایت آرایشگری با این مقاله به کمک شما آمده است و به شما کمک می کند تا بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و استفاده از وسایل گرمایشی که نتیجه ان در پایان آسیب رساندن به موهایتان می باشد یکسری روش کاملا طبیعی و ماسک های فوق العاده خانگی را برای صاف کردن موهایتان پیشنهاد می دهد تا از زیبایی موهایتان برای همیشه لذت ببرید.

  • ساده ترین روش تهیه ماسک مو از کره می باشد تا تغذیه کافی را به موهایتان برساند و برای این کار تنها کافی کره ای را که دمای آن به دمای اتاق رسیده است را به تمام مویتان آغشته کرده و سپس برای مدت زمان نیم ساعت با کلاه آن را بپوشانید و در پایان با آب ولرم و شامپو چربی را از روی موهایتان پاک نمایید.

  • ترکیب روغن بادام و زیتون، یک ترکیب فوق العاده می باشد که آغشته کردن موهایتان با این ترکیب فوق العاده و ماساژ دادن آن ها وگرم نگه داشتن موهایتان با حوله گرم برای مدت زمان سی دقیقه بسیار تاثیر گذار می باشد.

  • برای ترمیم و رشد مو مخلوط سرکه سیب و روغن زیتون بسیار موثر میباشد و اگر به این مخلوط سفیده تخم مرغ ر اهم اضافه نمایید و برای مدت زمان سی دقیقه برروی موهایتان قرار دهید با تاثیر معجزه آسای ان روبرو خواهید شد.

  • تخم مرغ سرشار از پروتئین می باشد و یک روش بسیار ارزان برای خلاص شدن از شر موهای وز میباشد و تنها کافی است هفته ای یکبار تخم مرغ را با شامپو مخلوط نموده و دوبار موهایتان را با ان شستشو نموده و ماساژ دهید و بعد از مدت زمان 5 دقیقه موهایتان را بشویید.

نوشتن دیدگاه