0سبد خرید
ازبین بردن شوره سر
شوره سر بزرنگترین مشکل میباشد که گاهی مواقع نمی توان آن را پنهان نمود و سایت آرایشگری در این مقاله راه حل طبیعی جلوگیری از آن را به شما آموزش می دهد  :
از جمله گیاهان فوق العاده برای از بین بردن شوره سر، گل ختمی و دانه اسفرزه می باشد و تهیه مخلوطی آن ها با آب گرم مایعی غلیظ و همانند ژله ایجاد می کند و شما برای جدا سازی مایع از دانه ها می توانید بوسیله پارچه لعاب آن را بگیرید و موهایتان را به آن آغشته نمایید.
از جمله دلایل ایجاد شوره سر می توان اختلاال در لایه پوستی عنوان نمود و به گفته متخصصان پوست و مو خود را به شکل پوسته های نازک، ظریف و البته کم و یا پوسته های ضخیم و زیاد نشان می دهد.
افرادی که با نوع خفیف شوره سر رو  برو هستند قبل از حمام موهایشان را با روغن گل سرخ، روغن گل بنفشه، لعاب گل ختمی، لعاب اسفرزه و اب چغندر اغشته نمایند و برای گرفتن نتیجه بهتر هر سری قبل از حمام این کارار انجام دهند.
گل ختمی و دانه اسفرزه برای از بین بردن شوره سر بسیا مفید می باشند و در صورتی که با چند استفاده از این دوماده فوق العاده نتیجه مطلوب نگرفتید به معنی این می باشد که بدنتان از دید طب سنتی نیاز به پاکسازی دارد و توصیه می شود در این جور مواقع به متخصص طب سنتی معالجه فرمایید.
نوشتن دیدگاه