0سبد خرید
راه حل تقویت مژه

مژه برروی چشم نقش اساسی دارد و علاوه بر این که به چشمان شما زیبایی خاصی میدهد برای سلامت چشمانتان هم مناسب میباشد و به دور نگه داشتن اجسام از منطقه داخلی چشم نقش بسیار مهمی دارد و به محض نزدیک شدنشی به جشم به صورت ناخوآگاه عمل پلک زدن اتفاق می افتد و البته به این نکته آگاه باشید که عمر مفید هر مژه سه ماه میباشد و پس از آن مژه می ریزد و پس از گذشت دو ماه مجددا مژه جدید رویش میکند.

برای مراقبت از مژه باید یکسری عملیات ویژه باید انجام داد که سایت آرایشگری دراین مورد به شما راهنمایی می کند از جمله :

1. شانه طریفی مخصوص برای مژه هایتان انتخاب کرده و برای افزایش میزان رشد آن، روزانه همانند موهای سرتان آنها را شانه بزنید و اگر قبل استفاده از ریمل این کار را انجام دهید زیبایی چشمانتان چند باربر خواهد شد.

2. به چشمانتان اهمیت دهید و اجازه ندهید مدت زمان زیادی آرایش بروی چشمانتان باقی بماند و مصرف ویتامین A را فراموش نکنید و نکته اساسی در مراقبت از چشمان پاک کردن آرایش چشمانتان قبل از خواب با با پنبه و لوسیون میباشد.

3. پنبه و یا برس ریملتان را به وازلین آغشته نموده و قبل از خواب مژه هایتان را با ضربه های سبکی به وازلین آغشته نمایید. با انجام این کار برای مدت زمان چند روز دارای مژه های پرپشت و بلندی خواهید بود.

4. بهترین گزینه برای تقویت مژه ها استفاده از روغن های طبیعی مانند جوجوبا، زیتون و کرچک میباشد و این روغن ها حاوی ویتامین، مواد معدنی، عوامل بلند کننده میباشد که منجر به مرطوب نگه داشتن مژه هایتان می شود.

5. اگر به دنبال راهی برای افزایش سرعت رشد مژه هایتان می باشد می توانید از لوسیون ویتامین E استفاده نمایید. 

 

 

نوشتن دیدگاه