0سبد خرید
جراحی زیبایی چال گونه

میل به زیبایی و زیبا تر شدن در وجود هر آمدی می باشد اما این خصلت در خانم ها بیشتر به چشم می آید تا جایی که به سراغ عمل های زیبایی مختلفی می روند از جمله عمل زیبایی که به تازگی روی بورس آمده و آن هم چال گونه است که با جراحی به راحتی می توانند این ویژگی را برروی صورتشان بوجود آورند و سایت آرایشگری در این مقاله شما را بهتر و بیشتر با این مورد آشنا می کند.

برخی افراد هنگام لبخند زدن یا خندیدن، حفره ای کوچک و زیبا روی گونه هایشان بوجود می آید. بسیاری افراد بر این باورند که این حفره کوچک بر زیبایی می افزاید به همین دلیل بعضی ها برای داشتن چال گونه تن به عمل های جراحی و زیبایی متعدد می دهند.

چال طبیعی و مادرزادی صورت به این علت بوجود می آید که هنگام لبخند و خنده، پوست و ماهیچه های گونه جمع شده و به داخل صورت کشیده می شود و همین موضوع حفره هایی کوچک را کنار لب ها متمایل به گونه ها ایجاد می کند.

معمولا این عمل جراحی زیبایی از داخل انجام می شود و بافت های چربی آن قسمتی که افراد می خواهند گود شود، از داخل دهان بریده می شود یا تنها به کمک بخیه هایی ریز جمع می شود اما این عمل بسیار ظریف است و اگر دقیق انجام نشود ممکن است چاله ای عمیق و طویل در صورت فرد ایجاد شود که زیبایی او را کاهش دهد یا هیچ تفاوتی با قبل رخ ندهد و عمل بی فایده باشد.

با انجام عمل جراحی بینی یا ساکشن چربی های صورت واقع در نواحی گونه نیز ممکن است گونه ها برجسته تر شوند و دو حفره کوچک زیر آن ها پدید آید. از طرف دیگر، پروتز گونه نیز ممکن است چال گونه را بوجود بیاورد اما چند مدت یکبار نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.

افراد با مشورت با پزشکان جراحی زیبایی می توانند با توجه به آناتومی صورت و درخواست خود یکی از این راه ها را انتخاب کنند. این عمل جراحی نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و با بی حسی موضعی قابل انجام است که عملی سرپایی محسوب می شود. گفته می شود که بیشتر جراحی کاشت چال گونه بر روی زنان انجام شده و گاهی نیاز به بیهوشی عمومی دارد.
 

اگر بخیه هایی که از داخل دهان برای بوجود آمدن چال گونه می زنند با یکدیگر به خوبی پیوند بخورد، این حفره ها تا مدت بسیار طولانی بر صورت افراد می ماند اما در غیر این صورت افراد تنها چندین ماه یا چند سال می توانند از آن لذت ببرند. اگر از طریق ساکشن یا پروتز گونه، این چاله ها بوجود آید، هر چند وقت یکبار نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.

 

نوشتن دیدگاه