0سبد خرید
نحوه استفاده از وکس روی صورت

برای ازبین بردن موهای زائد روی صورت از وکس های سرد و یا گرم استفاده می شود و در صورتی که مایل به استفاده از موم گرم هستید مراقب تاول و سوختگی پس از انجام کار باشید و توصیه می شود توسط افراد وارد این کار را انجام دهید.سایت آرایشگری در این مقاله در خصوص استفاده از وکس راهنمایی هایی مفیدی ارائه می دهد.

برای استفاده از موم سرد باید به غلظت آن توجه داشته باشید و در حدی باشد که تنها موهای زاند را از روی پوستتان بردارد و صدمه ای به صورتتان وارد نشود. برداشتن موم در بعضی مواقع با خراشیدگی ممکن ات همراه باشد و منجر به آلودگی پوستی و عفونت های احتمالی شود و حتی در بعضی از موارد دیه شده است دچار کهیر و التهابات و سرخی پوست شده اند و در صورت مواجه شدن با این موارد توصیه می گردد خیلی سریع موم را از روی پوستتان پاک نمایید.

جوش و التهاب و حتی عفونت ریشه مو مکن است تا چند روز پس از استفاده ازوکس ممکن است تا چند روز باقی بماند ودر صورتی که برای انجام این کار به آرایشگاه مراجعه کردید مطمئن شوید که از کاردک و موم تمیز و عاری از هرگونه آلودگی استفاده می کند.

خانم هایی که دچار تبخال، زگیل و یا جوش چرکی هستند بهتر است تا قبل از درمان کامل استفاده از وکس را فراموش کنند چرا که منجر به پخش شدن عفونت می گردد و حتی امکان احتمال انتقال عفونت به افراد سالم هم افزایش می دهد.

نوشتن دیدگاه