0سبد خرید
مضرات خوابیدن با آرایش برای پوست
بدترین ظلمی که خانم ها می توانند نسبت به پوستشان داشته باشند پاک نکردن آرایشتان می باشد که این امر به پیری زودتر پوستتان منجر می شود و 10 سال شما را پیرتر می کند. خانم ها آرایش را دوست دارند اما به همان اندازه حوصله و حس پاک کردن آرایش از صورتشان را ندارند اما چشم ها و مژه ها تحمل نگه داشتن بار سنگین ریمل را به صورت دائم ندارند و توصیه می شود قبل از خواب حتما آن ها را پاک کنید.
شاید استفاده ازریمل های ضد آب برایتان مناسب تر باشد چرا که احتمال ریزش و سیاه شدن اطراف شدن را ندارد اما این نوع ریمل ها درریشه مژه ها کشش ایجاد می کند و همین امر ریزش و کم پشتی مژه هایتان را در پی دارد و حتی تماس مژه ها با بالش و مالیدن آن به چشم هم سبب تضعیف ریشه های مژه شده و با گذر زمان باعث ریزش می شود در نتیجه علاوه بر این که نباید با مژه های آغشته به ریمل بخوابید برای تقویت مژه هایتان باید حتما توجه داشته باشید.
خط چشم احتمال عفونت چشم را با خود به همراه دارد مالیدن چشمی که دارای خط چشم میباشد منجر به وارد شده مواد به چشم شده و ایجاد حساسیت های اطراف آن ار به همراه دارد.
کرم پودر و کرم های آرایشی، رژ لب را براساس نوع پوستتان با آب، صابون و یا شیر پاکن تمیز نمایید و اجازه دهید پوستتان نفس بکشند و استفاده از کرم های مرطوب کننده، شب و دور چشم را فراموش نکنید.
بدترین مورد در پوست بسته بودن منافذ باز پوست میباشد چرا که چربی و عرق ترشح شده راهی برای خارج شدن ندارند و مجبور می شود برای خروج از سطح پوست این کار را با فشار انجام دهند و همین امر چروکیدگی پوستتان را به همراه دارد.
به پوستتان و تمیزی آن اهمیت دهید. استفاده روزانه از لوازم آرایشی و آلودگی هایی که روزانه با آن ها در ارتباط هستید منجر به رشد باکتری می شوند و جوش، حساسیت و اگزما را در پی دارد.
خشک شدن پوست و ازبین رفتن طراوت آن به دلیل استفاده از لوازم آرایشی سنگینی میباشد که روزانه پوستتان آن را حمل می کند و حتی شب ها زمان خواب هم باید با آن ها همراه باشد و این را بدانید که کرم پودرهای گریم جلوی رطوبت رسانی به پوستتان را میگیرد که نتیجه آن خشکی پوست و با قرمزی و خارش همراه میباشد.
نکته : برای زمان بیشتراز 2 الی 3 ساعت اجازه ندهید کرم های گریم روی صورتتان باقی بماند و اجازه تنفس به پوستتان را بدهید.
نوشتن دیدگاه