0سبد خرید
بوتاکس میوه ای چیست؟

داشتن پوستی سرحال و شاداب و البته بدون هیچ گونه جوشی از جمله آرزوی هر خانمی میباشد که برای برآورده شدن دست به هر کاری می زند از جمله بوتاکس و مواد مصنوعی را وارد پوستشان می کنند اما در این مقاله سایت آرایشگری به شما استفاده از مواد طبیعی را پیشنهاد می کند تا علاوه بر این که رد پای چروک را از روی پوستتان حذف نمایید، پوستی شاداب داشته باشید.

بوتاکس برروی پوست عوارض جبران ناپذیری به جا می گذارد و شما به جای داشتن پوستی سالم و شاداب هب دور از هرگونه کک و مک نتیجه عکس میگیرید پس از مواد غذایی که پروتئین ساز هستند استفاده نموده تا کلاژن و الاستین برای پوستتان بسازند و همین مواد در از بین بدن چین و چروک و همین طور افتادگی پوست نقش بسیار ویژه ای ایفا می کنند و اگر بخواهیم خیلی راحت بگوییم همانند آمپول بوتاکس برای پوستتان اما با استفاده از مواد طبیعی این کار انجام می دهند.

بهترین ماسکی که برای پوستتان بسیار مفید می باشد مخلوطی از نشاسته ذرت، خامه ترش البته به اندازه یک قاشق غذاخوری و آب هویج می باشد. روند تهیه این ماسک به این گونه میباشد که میزان 100 میلی لیتر آب را با نشاسته بروی حرارت ملایم مخلوط کنید و اجازه دهید تا تمام آب تبخیر شدن و خمیر متراکمی داشته باشید، پس از سرد شدن خمیر بدست آمده، آب هویج طبیعی و خامه ترش را به مواد اضافه نموده و ترکیب نمایید تا ماسک مورد نظر بدست آید.

صورتان را کاملا شسته و تمامی سطح پوستتان را با ماسک بپوشانید و برای مدت زمان 30 دقیقه صبر کنید و پس از آن صورتتان را با آب گرم شسته و ماسک را از روی سطح پوستتان پاک نمایید. 

نکته : جهت استفاده برای دفعات بعدی، ماسک تهیه شده را در یخچال و محیط خنک نگه داری نمایید.

نکته : برای گرفتن بهترین نتیجه حدود 3 الی 5 بار در هفته از این ماسک استفاده نمایید.

نکته : مصرف میوه، سبزیجات تازه، ماساژ صورت و کرم ضدآفتاب و همین طور استعمال دخانیات و نداشتن استرس در کنار استفاده از ماسک به زیبایی پوست کمک بسیار می کند.

 

دیدگاه‌ها  
سلام من تازه بوتاکس کردم اما مدام توی پیشونیم احساس میکنم مو مور میشه و پشیمون شدم امیدوارم این ماسک نتیجه بهتری بهم بده لطفا برای لکه های قهوه ای هم راهکار بدید ممنون
نوشتن دیدگاه