0سبد خرید
راز لب های صورتی بدون آرایش

یک یاز مهمترین و تاثیر گذار ترین قسمت در چهره می توان لب را نام برد که به افزایش جذابیت شما بسیار کمک میکند و در صورت کم توجهی می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و تیرگی و کدری با خود به همراه داشته باشد در حالی که با کمی ر سیدگی بدون نیاز هب آرایش و استفاده از رژ لب های مختلف می توانید جذابیت و طراوت خاصی به آن ببخشید و دراین مقاله سایت آرایشگری راه کارهای فوقالعاده برای افزایش جذابیت چهره تان به شما پیشنهاد میدهد تا کمتر بوسیله آرایش چهره ای مصنوعی داشت هباشید.

  • همیشه و درتمامی مقالات به استفاده از لایه بردار برای لب تاکید شده است و شما بدون نیاز به هزینه بسیار متوانید شب ها ق از خواب با استفاده از یک مسواک لب هایتان را نرم نموده و پوسته خشک و ترک خورده پوستتان را از بین ببرید.
  • یکی از عادت های که برای شما بسیار مفید می باشد ماساژ دادن لب میباشد چرا که این روش به روشن تر کردن لب های تیره در مدت زمان کوتاه بسیار کمک می کند و شما با استفاده از روغن بادام و آب لیمو ترش می توانید شب ها قبل از خواب عملیات ماساژ لب را داشته باشید.
  • همیشه قدمی ها راه کارهای جالب و البته تاثیر گذاری برای لب داشتند که می توان به چرب کردن ناف با استفاده از روغن خردل و یا کره خالص اشاره نمود.
  • مرطوب نگه داشتن لب بروی سلامت ان بسیارتاثیر گذار میباشد و از ایجاد لب هایی زمخت و ترک خرده جلوگیری می نماید و اگر بیشتر زمان خود را بیرون از منزل می گزرانید استفاده از ضد آفتاب و وازلین را فراموش نکنید و اگر اکثر ساعات خود را در محیط بسته می گذرانید از کره کاکائو برای لب هایتان استفاده نمایید.
  • مخلوط دانه ای له شده انار با خامه و آغشته کردن لب هایتان به مخلوط بدست آمده برای روشن کردن لب های تیره بسیار مفید میباشد و با گذشت روز ها شاهد  ر وشن تر شدن لب هایتان خواهید بود.
  • استعمال دخانیات یکی از مهمترین دلایل تیره لب میباشد و ترک دخانیات علاوه بر این چهره تان را از تیرگی خارج میکند بلکه سلامت ریه و بدنتان رابه همراه دارد.

 

دیدگاه‌ها  
خیلی مطلب خوبی بود از سایت ما دیدن کنید
http://anjomanesalonhayezibaei.com/
نوشتن دیدگاه