0سبد خرید
راز از بین بردن تیرگی اطراف چشم

هاله تاریک و سیاه اطراف چشم برای هر خانمی ناخوشایند می باشد و برای ازبین بردن این هاله سیاه دست به هرکاری می زنند و از انواع مواد شیشمایی برای این مورد استفاده می کنند. سایت آرایشگری دراین مقاله به شما جدید متد ازبین بردن هاله سیاه اطراف چشم را ارائه میدهد.

  • امروزه کرم های گران قیمت بسیاری باری اطراف چشم به بازار آمده است که همان نتیجه استفاده از روغن بادام را دارند پس برای گرفتن نتیجه مطلوب از این روغن کافی است شب ها قبل از خواب به آرامی اطراف چشمتان را به این روغن آغشته نمایید و صبح صورتتان را به همراه باقیمانده روغن های موجود بروی صورتتان بشویید و به این نکته توجه داشته باشید این روغن به مرطوب نگه داشتن پوستتان بسیار کمک می کند.
  • ماده طبیعی دیگری که برای رفع تیرگی اطراف چشم بسیار تاثیر گذار میباشد آب سیب زمینی میباشد و آن هم به دلیل میزان زیاد نشاسته موجود در آن میباشد. آب سیب زمینی را گرفته سپس یک تکه پنبه و یا پارچه نخی را به آن آغشته نموده و برای مدت زمان 10 ال 15 دقیقه بروی چشمتان بگذارید. با بکار گیری مدام این روش تاثیر فوق العاده آن را شاهد خواهید بود.
  • گل رز علاوه بر زیبایی خارق العاده ای که دارد، عصاره آن برای از بین بردن هاله کدر اطراف چشم بسیار موثر میباشد و برای استفاده از آن کافی پنبه آغشته به عصاره گل رز را برایمدت زمان 15 دقیقه برروی هاله تیره اطراف چشم بگذارید نا عالوه برای محو کردن این هاله، پوستی نرم و البته جوان را برایتان به ارمغان بیاورد.

 

نوشتن دیدگاه