0سبد خرید
5 وسیله زیبایی برای پوست و مو

در هر شرایطی خانم های به دنبال روشی برای زیبایی بوده و برای افزایش آن از هر وسیله ای استفاده می کنند اما برای گرفتن نتیجه مطولب کافی است با محوه استفاده از این وسایل و تاثیری که آنها بر زیبایی شما دارند آشنا باشید. سایت آرایشگری دراین مقاله به کمک شما آمده است و اطلاعات مفیدی در خصوص وسایل زیبایی به شما ارائه میدهند.

اولین دستگاهی که می توان معرفی نمود دستگاه بخور می باشد که بیشترین دوره مصرف آن در زمان هایی می باشد که دچار سرما خوردگی شده اید اما این دستگاه یک مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده برای پوست میباشد و در ایام زمستان که هوای خشک و بادی داریم بسیار مناسب بوده و توصیه می شود شب ها زمان خواب دستگاه را روشن نموده تا صبح با پوستی مرطوب و زیبا روبرو شوید.

دومین وسیله ای که بر زیبایی تاثیر دارد اما شاید تا کنون به آن توجه ویزه ای نداشتید روبالشی میباشد و استفاده از روبالشی با جنس ابریشمی برای پوست و مو بسیار تاثیر گذار میباشد چرا که ابریشم طبیعی بوده و حاوی آمینو اسید میباشد و همین موراد توانایی جذب رطوبت و تنظیم دما را برای آن بوجود آورده است.

سومین وسیله مفید برای زیبایی دستگاه تصفیه اب می باشد. آب سخت حاوی مقادیر زیادی کلوراید بوده و برروی پوست و مو بسیار تاثیر گذار میباشد و دوش گرفتن با آب تصفیه شده موهایتان را از خشکی و شکننده بودن نجات می دهد.

چهارمین ماده شگفت انگیز و البته بچه گانه، پودر بچه میباشد و دلیل آن هم توانایی عالی جذب چربی توسط این پودر بوده و علاوه بر این ها به بلند کردن مژه بسیار کمک می کند به گونه ای که کافی است قبل از ریمل زدن پنبه آغشته به پودر بچه را به مژه های تان آغشته نموده و سپس از ریمل استفاده نمایید.

پنجمین وسیله با ارزش برای زیبایی روغن نارگیل می باشد که در مقالات بسیاری به خواص فوق العاده آن اشاره شده است. ویتامین های و مواد مغذی فوقالعاده موجود در این روغن مرطوب کننده تاثیر گذاری برای پوست و مو می باشد و شما می توانی داز آن به عنوان ماسک مو استفاده نمایید و برای صورت و بدنتان یک مرطوب کننده مناسبو البته تاثیرگذار. مخلوط این روغن با شکر، اسکراب فوق العاده ای برای پوست خواهد بود.

 

 

نوشتن دیدگاه