0سبد خرید
6 ماده تقویت کننده ناخن

برای داشتن ناخن هایی زیبا و در عین حال محکم راه حل های مختلفی وجود دارد که سایت آرایشگری در این مقاله شما را با راه حل های گوناگون آشنا می کند.

اولین روش برای تقوین ناخن استفاده از روغن حمام می باشد به این روش که به انداز ه1/2 پیمانه روغن حمام را با 1/2 پیمانه آب مخلوط کرده و سپس برای مدت زمان سی قانیه در مایکرووی قرار دهید تا کمی گرم شود و حال نوبت ناحن ها می باشد که 10 الی 15 دقیقه در مخلوط تهیه شده قرار دهید تا پوست دور ناخن هایتان نرم شود. سنگ پا را برداشته و پوست دور ناخن یا پینه ها را صاف نمایید و در نهایت کرم دست را فراموش نکنید.

دومین روش فوق العاده استفاده از روغنی می باشد که دارای مقدار زیادی ویتامین E می باشد و برای استفاده از این روش باید کمی صبر داشته باشید و برای مدت زمان 3 ماه روزانه از این روغن استفاده نمایید و ناخن هایتان را ماساژ دهید.

سویم روش فوق العاده استفاده از لیمو می باشد به این صورت که نصف لیمو را با یک پیمانه آب گرم مخلوط کرده و انگشتان خود را برای مدت زمان 5 دقیقه درون آن بگذارید و در پایان بعد از مرتب کردن پوست اطراف ناخن ، از پوست لیمو برای تمام قسمت های ناخن استفاده نمایید.

نکته : سریع ترین روش خشک کردن لاک ناخن استفاده از اسپری آشپزی میباشد و علاوه بر این مرطوب کننده فوق العاده ای برای دستانتان می باشد.

چهارمین ماده تقویت کننده ناخن سس مایونز میباشد و هرازگاهی برای مدت زمان پنج دقیقه انگشتان خود را درون سس فرو برده و در پایان با آب گرم بشویید.

وازلین برای افرادی که در منزل مانیکور انجام می دهند فوق العاده تاثیر گذار میباشد و به عنوان پنجمین روش تقویت ناخن می توان وازلین را نام برد.

سرکه ماده فوق العاده ای می باشد که برای ماندگاری لاک بسیار تاثیر گذار بوده و شما می توانید قبل استفاده از لاک ناخن هایتان را با سرکه مرطوب نمایید.

نوشتن دیدگاه