0سبد خرید
مشخصات کتری قوری یونیک [نمایندگی کتری قوری یونیک چشمگیر]

فروشگاه چشمگیر با سال ها تجربه در فروش حضوری و مشتری مداری عالی و با چند سال تجربه در زمینه فروش آنلاین کالای آشپزخانه، بسیار خوش درخشیده و توانسته رضایت کاربران را به خوبی به دست آورد. شما می توانید با مراجعه به سایت چشمگیر از انواع کتری و قوری یونیک و لوازم آشپزخانه دیدن کنید و انتخاب راحتی داشته باشید.

وقتی صحبت از خرید لوازم آشپزخانه به میان می‌آید و قرار است آشپزخانه خود را با برترین محصولات موجود در بازار تجهیز کنید، ست کتری قوری اهمیت پیدا می‌کند. با وجود اینکه زندگی در عصر مدرن از سرعت بسیار بالایی برخوردار شده و تجهیزات آشپزخانه به سمت الکترونیکی شدن رفته‌ است، باز هم علاقه‌مندان چای و دمنوش به دنبال تهیه کتری قوری مخصوص اجاق گاز هستند و سنت را زیر پا نگذاشته‌اند. در حالی که برندهای مختلف جهان به تولید انواع کتری قوری می‌پردازند و تنوع طرح‌ها و رنگ‌ها انتخاب را برای شما دشوار می‌کند، دسترسی به یک راهنمای جامع خرید کتری و قوری می‌تواند کمک شایسته‌ای به شما بکند. محصولات یونیک به عنوان یکی از رایج‌ترین و در عین حال محبو‌ب‌ترین برندهای لوازم آشپزخانه در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسند.

یونیک با شناسایی نیاز مصرف کننده به انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه، از جمله قوری کتری یونیک، و در پی آن تولید محصولات درجه یک و توزیع آن‌ها با قیمت‌های مقرون به صرفه توانسته است در کشورهای مختلف جهان با استقبال فراوان محصولات خود را به فروش رساند. طول عمر بالا، خاصیت ضد زنگ زدگی و تحمل دمای بالا تنها چند ویژگی کوچک از مشخصات کتری قوری یونیک هستند. عامل دیگری که باید علاوه بر برند کتری قوری مورد توجه قرار بگیرد، فروشگاه معتبری است که بتوان با خیال آسوده در آن محصولات باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت را تهیه کرد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر از آخرین ست‌های کتری قوری یونیک و دیگر محصولات دیدن فرمایید. لازم به ذکر است که این فروشگاه معتبر با درج قیمت تمامی محصولات علاوه بر اینکه در زمان شما صرفه جویی می‌‌کند، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که بتوانید قیمت محصول مشابه را در فروشگاه‌های آنلاین دیگر مقایسه کنید.

مشخصات کتری قوری یونیک [نمایندگی کتری قوری یونیک چشمگیر]

مشخصات کتری قوری یونیک

کتری قوری یونیک در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع تولید می‌شود. این برند باکیفیت توانسته است با مشخصات منحصر به فردی تولیدات خود را در بازار متمایز کند. به عنوان مثال، مشخصات ست کتری و قوری شیردار مدل IR_UN-7295 یونیک را با هم بررسی می‌کنیم. جنس بدنه و درپوش کتری این ست زیبا استیل و جنس دستگیره استیل، باکالیت است. حجم کتری مدل IR_UN-7295 ۵ لیتر است و برای خانواده‌های علاقه‌مند به دمنوش و چای پیشنهاد می‌شود. همانطور که پیش از این اشاره شد جنس دسته کتری استیل است که به منظور جلوگیری از سوختن دست شما به وسیله باکالیت پوشش داده شده است. قوری این ست بسیار شیک، چینی است که از شستشوی بسیار آسانی برخوردار است.

به طور کلی در طراحی و ساخت کتری قوری یونیک علاوه بر جذابیت بصری، ویژگی‌هایی نظیر ایمنی، انتقال سریع گرما، خاصت ضد زنگ، بدنه براق و موارد دیگر مورد توجه قرار گرفته است. از دیگر مدل‌های پرطرفدار کتری قوری یونیک می‌توان به استیل دسته رنگی و قوری چینی مدل UN-7555 اشاره کرد. حجم ۳٬۵ لیتری، دسته‌ نسوز، وزن ایده آل و بدنه استیل براق از مشخصات کتری قوری یونیک به شمار می‌روند. اگر به دنبال تهیه هدیه برای یک نو عروس و داماد‌ هستید، این کتری قوری یونیک زیبا گزینه بسیار مناسبی خواهد بود که به سادگی می توانید با مراجعه به سایت چشمگیر انواع طرح های آن را مشاهده و خرید خود را از خانه انجام دهید.

مشخصات کتری قوری یونیک

چشمگیر نمایندگی کتری قوری یونیک

با افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت و گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، دسترسی به فروشگاه‌های آنلاین نسبت به سال‌های گذشته بسیار ساده شده است. در حال حاضر، تمامی ما می‌توانید با چند کلیک ساده در فروشگاه‌های بسیار بزرگ آنلاین وقت بگذرانیم و کیفیت و قیمت محصولات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم. چشمگیر نمایندگی کتری قوری یونیک با گردآوری برترین لوازم آشپزخانه ساخت تولید کنندگان ایرانی و خارجی توانسته است نام خود را در این بازار رقابتی به ثبت برساند. هدف اصلی چشمگیر ارائه آخرین محصولات کاربردی آشپزخانه با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه بوده است که با مدیریت و فعالیت شبانه‌روزی تیم فروش و مدیران باتجربه این فروشگاه محقق شده است.

با توجه به این موضوع که کالای آشپزخانه چشمگیر طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، تمامی محصولات یونیک که در این فروشگاه به فروش می‌رساند دارای مجوزهای لازم هستند. ارسال سریع سفارشات، ارائه مشاوره رایگان خرید و درگاه پرداخت امن و مطمئن تنها بخشی از خدماتی هستند که چشمگیر نمایندگی کتری قوری یونیک با احترام و افتخار به شما ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان چشمگیر، تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه