طراحی حنا سفید روی بدن، یکی از پرطرفدارین مدها در این سال های اخیر است که حتی خیلی از عروس خانم‌ها برای استایل جشن عروسی آن را انتخاب می‌کنند.

ایجاد طرح و نقش با حنا روی پوست، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. مخصوصا مدل‌های طراحی و تتو موقت که با حنای سفید می‌توان روی پوست ایجاد کرد، بیش از سایر مدل‌ها محبوبیت پیدا کرده است. در این مطلب، طرز تهیه‌ی حنای سفید و انواع مدل‌های زیبای طراحی روی دست را می‌توانید ببینید.

نکته مهم درباره حنا سفید و جنس آن این است که حنای سفید مانند حنای قرمز و سبز نیست که از مواد طبیعی و حنای طبیعی تهیه شود. این صرفا یک ماده برای رنگ دادن موقتی به پوست است که از حنای طبیعی، خیلی هم کمتر روی پوست دوام دارد و با چند بار شستشو بعد از گذشت چند ساعت از بین می‌رود.

 

مواد مورد نیاز برای تهیه‌ی حنای سفید

چسب گریم

رنگ بدن سفید

پودر نشاسته‌ی ذرت 

ابتدا باید ۲ پیمانه چسب گریم را با ۱ پیمانه رنگ بدن سفید به خوبی مخلوط کنید، دقت کنید که آن را به خوبی هم بزنید تا ترکیبی یکدست و روان را ایجاد نماید. به همین راحتی حنا سفید شما درست شد. با دقت آن را درون یک قیف (کیسه‌های زیپ دار برای ساخت این قیف‌ها مناسب هستند) بریزید و شروع به طراحی کردن روی بدنتان کنید.

بعد از اینکه حنا را روی پوستتان طراحی کردید، روی آن پودر نشاسته‌ی ذرت بریزید تا باعث دوام و ماندگاری آن شود. این حنا کاملا ضد آب است اما با شستشوی بیشتر از روی بدن پاک می‌شود، بنابراین با یک یا دو بار شستشو، نگران پاک شدن آن نباشید و همچنین مانند حنای طبیعی نیز نیست که تا مدت طولانی روی پوست بماند تا به مرور کم رنگ و کم رنگ‌تر شود.

 

 حنا ی سفید 8

حنا ی سفید 5

حنا ی سفید 16

حنا ی سفید 4

حنا ی سفید 15

حنا ی سفید 14