آموزش آرایش صورت ایرانی:

اکثر خانم ها فکر می کنند  با ارایش باید چهره شان کاملا متفاوت از آنچه هست، بشود. آن ها فکر می کنند که هرچه غلیظ تر آرایش کنند و تغییرات اساسی در چهره ی خود به وجود آورند، بهتر به نظر می رسند. اما حقیقت این است که باید زیبایی های خدادادی خودتان را برجسته تر کنید و با آرایشی ساده اما حرفه ای به خواسته تان برسیدو چهره طبیعی خود را حفظ کنید با آرایش زیاد و غلیظ نه تنها زیبا به نظر نمی رسید بلکه مصنوعی صورت شما به نظر می رسد حال در این مطلب ما آموزش آرایش صورت ایرانی را برای شما عزیزان جمع اوری کرده ایم و دز اختیار شماها قرار می دهیم پس با سایت ارایشگری همراه باشید.

همیشه هر فردی نقاط قوت چهره خود را در آرایش بهتر همه می شناسد پس بهتر است برای آرایش روی نقاط قوت صورتتان بیشتر از همه نقاط کار کنید تا شما جذاب ترین صورت بانو ایرانی را داشته باشید.

آموزش آرایش صورت ایرانی

اولین قدم آموزش آرایش صورت ایرانی :

پوست قبل از آرایش باید چگونه باشد؟
برای شروع خود آرایی به پوستی تمیز نیاز دارید. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. زیرا پوست تان پس از بیداری حساس است اما کثیف نیست. در عوض شبها برای شستشوی صورت و پاک کردن آرایش از یک شستشو دهنده قوی مناسب نوع پوست تان استفاده نمایید.و وقتی به این نکته هرچند کوتاه توجه کنید و قبل از آرایش صورت خود را شسته باشید آرایش و مواد آرایشی بهتر روی پوست شما جذب شده و چهره شما بسیار شاداب به نظر می رسد.

دومین قدم یک آرایش ایرانی :

حال که صورت خود را خوب شستشو دادین از یک مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید که وقتی از کرم زیر سازی استفاده می کنید کرم روی پوست شما بعد از چند ساعت ترک نخورد و تا آخر روز همانند دقیقه های اول آرایشتان باقی بماند.

آموزش آرایش صورت ایرانی

سومین قدم : همیشه آرایش را با یک پلایمر شروع کنید :

پلایمر کمک می کند آرایش بهتر روی صورت شما بنشیند و به نظر یک صفحه صاف و صیقلی برای آرایش در اختیار شما باشد.

حال به نقطه استفاده از کرم پودر می رسیم شما باید سلامت پوستتان برای شما ارزش زیادی داشته باشد پس یک کرم پودر با کیفیت استفاده کنید که پوست شما آسیب نرساند

نحوه استفاده از کرم پودر روی گونه هاو پیشانی، چانه ، مقدار از آن را پخش کرده و ری کل صورت با یک پد به صورت یک دست پخش می کنیم و بعد از آن یک استراحت کوتاهی به صورت می دهیم و از پودر یا همان پنکیک استفاده می کنیم.

مداد چشم و یا خط چشم :

می توانید یک خط چشم نازک یا متوسط روی پلک بالا بکشید اما اگر تازه واردهستید از خط چشم مایع استفاده نکنید که اگر نا مرتب بکشید حالت شلختگی به صورت شما می هد.بهتر است اط مداد چشم استفاده کنید

برای سایه هم از یک سایه روشن و مات استفاده کنید همیشه سادگی جذاب تر از آرایش غلیظ تیره به چشم می آیید.

آموزش آرایش صورت ایرانی

آرایش لب ها :

برای لب ها قبل از استفاده از رژ لب بهتر است اول یک مرطوب کننده لب همان چرب لب استفاده کنید و بعد روی آن یک رژ لب خیلی روشن و ملایم استفاده کنید رژ لب براق هم صورت شما را جذاب نشان می دهد.

آرایش گونه ها : همان رژ گونه

بهتر است روی سیب گونه هایتان همیشه از رژ گونه استفاده کنید اما خیلی تیره نکنید که غیر طیعی به نظر برسد ازیک رنگ ملایم استفاده کنید هلویی یا صورتی ملایم

آموزش آرایش صورت ایرانی