از بین بردن قرمزی چشم بعد از آرایش

بعضی از خانم ها پس از آرایش صورت خود دچار قرمزی چشم می شوند که برای حل این مورد باید دلیل آن را پیدا کرد چرا که عده ای پس از استفاده از ریمل دچار قرمزی چشم شده اند و اشک از چشم هایشان می آید و د بعضی موارد هم کشید خط داخل چشم و یا استفاده از سرمه چنین پیامدی دارد. سایت آرایشگری دراین مقاله به بررسی این علل میپردازد.

برای حل مشکل خانم هایی که نسبت به ریمل دچار حساسیت و قرمزی چشم می شوند توصیه می شود در استفاده از ریمل محتاط بوده و تا حد امکان از ریمل هایی که دارای خرده مژه می باشند جلوگیری نمایند چرا که این خرده مژه علاوه بر این که مژه های شما را پرپشت نشان می دهد به زیر پلکتان چسبیده و قرمزی و التهاب را به دنبال دارندمخصوصا اگر ریمل مورد استفاده از جنس مرغوبی نباشند.

اگر به استفاده از خط چشم در رنگ ها مختلف برای داخل چشمتان علاقه دارید توصیه می شود در ابتدا مداد روغنی و چربی را انتخاب نموده تا با یکبار کشیدن رنگی مناسبی به قسمت داخلی پلکتان بدهد چرا که مداد چشمهای خشک و خشن برای رنگ دادن به چشم باید چندین مرتبه این کار را تکرار کرد و این کار ممکمن است به چشم آسیب نماید. برای ترسیم خط چشم با مداد های نرم با یک دست خود پلک پایین را کشیده و به آرامی خطی را ترشیم نمایید و از تماس مداد با چشم جلوگیری نمایید.

اگر به استفاده از سرمه اصرار دارین در انتخاب آن دقت نمایید چرا که استفاده از سرمه نامرغوب التهاب و قرمزی چشم را بدنبال خواهد داشت و در مدت زمان طولانی آسیب های بسیاری جدی به چشم وارد می کند در نتیجه از کیفیت سرمه مورد استفاده اطمینان حاصل نمایید و ترجیحا سرمه سنگهای دودی رنگ انتخاب مناسبی می باشند.

با تمام موارد گفته شده در ابتدا خود شما باید کشف کنید که به چه لوازم آرایشی حساسیت دارید و با گذشت زمان و تجربها ی در آرایش بدست می آورید به این موضوع دست پیدا میکنید.

نکته : اگر به دنبال چشمانی شفاف و بدور از قرمزی هستید پیشنهاد می وشد پس از اتمام آرایش از قطره استریل چشمیی بی ضررر که مخصوص التهاب و قرمزی چشم می باشد به اندازه یک قطره در داخل چشم چکانده تا پرز و اجسام ریز خارجی در صورت وجود از چشم خارج شده و قرمزی پس از آرایش را محو نماید.