ارایش دخترانه چشم:

مدل آرایش چشم تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی ظاهری خانم ها دارد بنابراین بهتر است هر خانمی در انتخاب مدل آرایش چشم دخترانه و یا غلیظ حساسیت لازم را به خرج دهد تا در مهمانی ها و مجالس ظاهری زیبا و خاص داشته باشد. ما دراین مطلب ارایش دخترانه چشم را به شما عزیزان و همراهان با تکنیک های خاص و حرفه ای یاد خواهیم داد حال به این نکته توجه داشته باشید که چرا ارایش چشم همیشه یکی از تکنیکی ترین آرایش های صورت محسوب می شود چرا چون اولین جای از صورت هست که مورد دید دیگران قرار می گیرد.که اگر روش و راه حل های آن را یاد بگیرد در کمترین زمان میتوانید بهترین آرایش را داشته باشید.

ارایش دخترانه چشم

آرایش دخترانه چشم :

بهتراست از رنگ های ملایم استفاده کنیم برای آرایش چشم دخترانه اولین قدم کدام است :

بهتر است از دو رنگ سایه انتخاب کنید یک رنگ روشن و یک رنگ تیره و به نکته هم نیز توجه داشته باشید رنگ روشن را رنگ پایه قرار دهید که به توانید با آن سایه روشن ایجاد کنید. نکته قابل توجه دیگر که چرا باید از رنگ های روشن در آرایش دخترانه چشم استفاده کنیم چون رنگ های روشن اول از همه باعث درشت و باز نشان دادن چشم ها می شود و دیگری این که رنگ روشن سن شما عزیزان را حفظ کرده بیشتر نشان نمی دهد برخلاف رنگ های تیره و براق که باعث می شود سن شما بیشتر از آنچه هستید نشان دهد.

 یک برس تمیزآغشته به سایه همیشه سایه از گوشه ای بیرون چشم شروع می شود .

نکته های که برا آرایش دخترانه چشم باید به آن توجه کنیم:

اولین مورد این هست که از رنگ های روشن استفاده کنیم و از رنگ های تند و تیز پرهیز کنید همانند رنگ های عسلی ،کرم، قهوه ای روشن.

دومین موردکه باید به ان توجه کنیم گوشه داخلی چشم را با رنگ روشن هایلایت کنیم.

برای استفاده از رمیل هم از رمیل بدون خرده موژه استفاده کنیم که حالت ظبیعی صورت شما را نگه دار و سن شما را بالا نبرد.

آرایش دخترانه چشم با خط چشم کشیده مشکی :

برای یک آرایش ملایم و جذاب همیشه از یک سایه رنگ پوست بر روی پلک‌ها، استفاده کنید. زیر ابروها را سایه‌ای روشن‌تر و سفید رنگ بزنید تا قوس زیر ابرو مشخص‌تر شود. یک خط‌چشم تیره و مشخص می‌تواند زیبایی چشم‌ها را کامل کند. برای زیباتر و کامل‌تر شدن آرایش می‌توانید از یک سایه‌ی مات و کمی تیره‌تر از رنگ پوست در گوشه‌های خارجی چشم استفاده نمایید

اموزش قدم به قدم آرایش چشم دخترانه :

ارایش دخترانه چشم