مبارزه با چروک از طریق آرایش

با ورود خانم ها به میانسالی باید نحوه آرایش آنها با قبل کمی متفاوت تر باشد و برای مخفی کردن چین و چروکی که صورتشان را فراگرفته است از روش های دیگری استفاده نمایند و سایت آرایشگری در این مقاله به شما می کند تا با روش های متفاوت آرایش متناسب با سن آشنا شوید.

در این سن استفاده از مرطوب کننده مخصوصا اطراف لب را نباید فراموش کرد و با اینکار به برجسته شدن لب ها کمک بسیاری می کند و به محو شدن خطوط ریز اطراف لب کمک بسیاری می کند و اگر از کرم مخلوط با موم استفاده نمایید سیارهای اطراف لب را پر کرده و برای زدن رژ لب راحت تر هستید.

نکته : از خط لب همرنگ با رنگ طبیعی لب و از رژ لب به رنگ کرمی مات استفاده نمایید.

رتینول کرمی است که باعث تحریک شدن رشد کلاژن می شد و به ترمیم چروک بسیار کمک می کند اما کرم پودر به راحتی برروی ان نمی ماند و حالت موجی با پوسته پوسته روی صورت ایجاد میکند پس برای استفاده از این دو محصول با یکدیگر نیاز به یک کرم بدون هیچ نوع ترکیب فعال دیگری برای صورت میباشد و به این صورت که به ترتیب کرم رتینول سپس کرمی بدون هیچ ماده فعال و در پایان کرم پودر را استفاده نمایید.

نکته : برای مالیدن هر لایه باید برای مدت زمان یک دقیقه تامل کنید سپس لایه بعدی را بزنید.

برای نرم کردن خط لبخند نیار به مرطوب کننده غنی سپس برای محور کردن خطوط از کرم پودر مایع استفاده نماییدو در انتهای کار استفاده از رژ گونه صورتی روشن فراموش نشود.

شاید اغلب اوقات عادت ندارید که عینک بزنید، و همین مسئله باعث شده تا جاهایی از صورتتان به خاطر تماس با نور خورشید لک شوند. اگر دوست ندارید با لیزردرمانی زیاد هزینه کرده و بریز و بپاش راه بیاندازید، پس بهتر است از این ترفند استفاده کنید:نخست آنکه مقداری کانسیلر که دو شماره روشن تر از رنگ پوستتان است روی انگشتتان بزنید و آن را روی لکه ها بمالید. (این کانسیلرها اغلب طبیعی تر از سایه هایی با ته رنگ قرمز یا آبی هستند). سپس آهسته با کف دست و با ضربه های ملایم، کرم پودر را روی لکه بزنید و حواستان باشد که نمالید و آنها را با هم ترکیب کنید و در انتها، پودر تقریبا زردرنگی را با فرچه به سرتاسر صورت و سینه تان بمالید.

فرقی نمی کند که ابروهایتان به خاطر بالا رفتن سن نازک شده یا هنوز به خاطر سال ها استفاده زیاد از موچین در حال ترمیم و بازیابی است، نکته اینجاست که آنها مثل قبل کلفت نیستند. با استفاده از این چهار ترفند برائن دوباره آنها را بازسازی و احیاء کنید:نخست مداد ابرو را برداشته و با ضربه های کوچک و نرم آنها را پر کنید. در مرحله بعد، با استفاده از برس ابرو، یک لایه پودر روی مداد بمالید و برای نرم کردن ابرو و ترکیب آنها با هم از شانه ابرو استفاده کنید. مطمئن نیستید چه رنگی برایتان مناسب تر است؟ رنگ هایی را انتخاب کنید که با تیره ترین قسمت از موهایتان سِت است تا بتوانید اثر آن را ببینید.

چشمان شما می تواند بهترین خصوصیت ظاهر شما باشد حتی اگر پلک هایتان به سرزندگی قبل نباشد. برائن پیشنهاد می دهد که پلک بالا و پائینتان را خط چشم بکشید، کمی نزدیک به خط مژه ها و بعد در کنج بیرونی پلک ها، سایه ای با رنگ ملایم مانند بزنید و آن را به سمت کنج داخلی بکشید تا یک دست شده و عمق بیشتری پیدا کند.

هیچ چیز بدتر و رعب آورتر از کرم پودری نیست که باعث شود ظاهرتان افتضاح به نظر برسد؛ ظاهری رنگ پریده و با چین و چروک فراوان. ترفندی که با استفاده از آن می توان از بروز چنین حالت نامساعد و نامطلوبی پیشگیری کرد، انتخاب کرم پودرها و پودرهایی است که ته رنگ زرد دارند. علتش هم آن است که بیشتر صورت ها، ته رنگ زرد دارند. اگر می خواهید به طور آزمایشی آن را استفاده کنید، بهتر است همراه با چند رنگ سایه امتحان کنید تا ببینید که کدام یک میزان زردی بیشتری نسبت به آبی یا قرمز دارند.

با آنکه ابروهای نازک شما چندان هم ظاهر بدی ندارند، اما هلال های نامتراکم آنها را می توان به جای آنکه ملال آور و صاف به نظر برسد، تمیز و یک دست درست کرد. راز قضیه در این است که به جای استفاده از موچین، موهای زائد را کوتاه کنید. تک تک کندن موها می تواند باعث ایجاد لکه هایی روی پوست شود، اما کاهش حجم، آنها را یکدست خواهد کرد. بهتر است این روش را انجام دهید:یک شانه ابرو بردارید و موها را به سمت بالا (یعنی سمت رستنگاه مو) شانه بزنید، بعد نوک موهایی را که از محور ابروها و هلال آنها خارج شده است با قیچی مخصوص کوتاه کنید. سپس آنها را به سمت پایین شانه بزنید و اگر تار موی اضافه ای خارج از محور هلالی ابرو به جا مانده با قیچی کوتاه کنید.

به احتمال زیاد دوست دارید صورتی زنده و پرشور داشته باشید اما نه به شکلی که انگار می خواهید به سیرک بروید. برای آنکه رژگونه روی صورتتان خیلی صاف بنشیند، از یک مرطوب کننده صورت همراه با اسید هیالورونیک استفاده کنید که باعث می شود آب در سطح پوست جذب شده و حجم و درخشندگی آن حفظ شود.

این دو حرکت را انجام دهید : رژگونه کرمی هیدراته کننده را با ضربه های ملایم روی صورت و درست زیر استخوان گونه تان بگذارید و آن را به سمت بالا (یعنی مسیر رستنگاه مو) و عقب بمالید و در انتها رژگونه پودری را با سایه ای کمی تیره تر بر روی برجستگی گونه ها بمالید.