آرایش مخصوص پوست روشن
خانم هایی که پوست روشنی دارند با کوچکترین آرایشی زیبایی چهره شان خود را نمایان می کند و همین طور خیلی زیاد تغییر می کنند و سایت آرایشگری در این مقاله یه آنها راهنمایی هاییی می کند تا همزمان با تغییر بزرگی که می کنند چهره شان مصنوعی نشد و ملاحت خود را حفظ نماید چرا که در این نوع چهره ها کوچکترین اشتباهی خود را نشان می دهد.
در ابتدا از رنگ موهایشان شروع می کنیم و برخلاف نظر دیگران که خانمهایی با پوست روشن نباید از رتنگ موی روشن استفاده نمایند اما به شما توصیه می شود اگر می خواهید از داشتن چهره جدی و تند خود فاصله بگیرید رنگ های روشن به نسبت رنگ های تیره برای شما بسیار مناسب می باشد.
برای آرایش چهره هم استفاده از کرم هایی با رنگ بژ و یا زرد روشن برای پوستتان مناسب است و اگر در آرایش چشم هایتان یعنی ریمل و مداد ابرو از رنگ قهوه ای استفاده کنید زیبایی خارق العاده ای خواهید داشت و البته درست می گویید به افراد سفید پوست رنگ های مشکی بیشتر می آید اما منجر به خشن نشان داده شدن چهره تان می شود.
در انتخاب رژ گونه، رنگ های صورتی، هلویی و مرجانی مناسب ترین رنگ های رژ گونه برای این افراد می باشد.
برای رژ لب بهتر است با رنگ رژ گونه تون هماهنگی داشته باشد پس هلویی، صورتی  و البته قرمز در مراسم های خاص، بسیار رنگ های فوق العاده ای هستند.
نکته : آرایش ملیح همیشه چهره شما ار زیبا تر نشان می دهد و هیگاه این اصل را فراموش نکنید.