تاثیر رنگ ها در آرایش

رنگ ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شوند و بسته به این که چه رنگ هایی را با یکدیرگ ترکیب میکنید رنگ سرد و گرم بدست می آورید مثلا ر نگ سفید به عنوان رنگ خنثی در ترکیب با رنگ قرمز دو رفتار متفاوت می تواند از خود نشان دهد، در صورتی که رنگ سفید بیشتر از قرمز باشد رنگ صورتی سرد میباشد بدست می آید و در  حالی که اگر رنگ قرمز بیشتر باشید رنگ حاصله گرم خواهد بود.

آبی از جمله رنگ های سرد میباشد که مکان ترکیب شدن آن با دیگر رنگ ها وجود دارد. رنگ خاکستری همانند سفید حالت سرد و خنثی دارد و ترکیب این رنگ با رنگ های  گرم مانند زرد، قرمز و نارنجی ترکیب فوقالعده زیبایی بوجود می آورد. استفاده از همین اطلاعات کوتاه و کوچک به شما بسیار کمک میکند تا آرایش مناسب تری داشته باشید و در انتخاب رنگ و ترکیب آنها با یکدیگر دچار سردرگمی نشوید. 

در خصوص انتخاب رنگ کرم پودر و در واقع زیر ساز پوست، با ید به رنگ پوستتان توجه نمایید و هرچه رنگ انتخابی به رنگ پوستتان نزدیک باشد انتخاب صحیح تری انجام داده اید.

برای حالت دادن به ابرو به مداد و یا سایه ابرو نیاز دارید و در این مورد باید به رنگ موهایتان توجه داشته باشید.  استفاده از مداد خاکستری برای کسانی که موهای جوگندمی دارند و مداد ابروی قهوه ای روشن برای موهای قرمز و مداد ابروی زغالی برای موهای مشکی و تیره بسیار مناسبم یباشد.

خانم هایی که دارای چشم های ریز هستند استفاده از سایه چشم با رنگ روشن میزان جلوه چشم هایشان رابیشتر می کند.

برای استفاده از رژ لب، خانم هایی با پوست روشن با رنگ های شفاف و روشن احساس بهتری دارند و در کنار انها کسانی که داراری پوست تیره هستند بیشتربهدنبال رنگ های شاد و البته تند می باشند و البه در انتخاب رنگ رژ به فصل و رنگ لباسی که پوشیده اید توجه داشته باشید. اما  رنگ مو هم به شما می تواند کمک کند و رنگ رژ لبهای صورتی روشن، قرمز روشن و نارنجی برای کاسنی که دارای موهای بلوند، سفید و خاکستری هستند بسیار زیبا و فریبنده خواهد و استفاده از رنگ رژ لب های هلویی، صوتری ، قرمز روشن و سفاف برای خانم هایی با رنگ موهای قرمز بسیار فوق العاده می باشد و استفاده از رنگ های تیره برای موهای مسی و شرابی هم بسیار زیبا میباشد. البته کسانی که می خواهند موهایشان را قهوه ای روشن و متوسط رنگ نمایند می توان از رژلب های صورتی  ، قرمز شرابی، قهوه ای روشن استفاده نمایند.