رنگ ابرو برای موهای مشکی

بیشتر آرایشگرها می‌گویند رنگ ابروها باید یك درجه تیره‌تر از رنگ موها باشد اما باز هم همه موافق این امر نیستند و نظرات مختلفی وجود دارد.

توجه به ابروها، بخشی مهم و تاثیر گذار در آرایش چهره محسوب می شود و چنانچه به زیبایی و با رنگی متناسب با چهره و موها، آرایش شود، همانند قابی منحصر به فرد، جذابیت چهره را چندین برابر خواهد کرد.

به طور کلی، رنگ طبیعی ابروها، برترین انتخاب هر فرد خواهد بود.اما فراموش نکنید در صورتیکه موهایی بسیار تیره ای دارید، از رنگ کردن ابروها با رنگ های خیلی تیره اجتناب کنید.

به عقیده ال لیری، افرادی که موهایی مشکی دارند، بهتر است به سراغ رنگ های قهوه ای تیره برای ابرو بروند.این ترکیب، علاوه بر ظاهری طبیعی، بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

راهنمای قدم به قدم تیره كردن ابروها

  • با گوش‌پاك‌كن دورتا دور ابرو و محلی را كه نمی‌خواهید رنگ كنید با وازلین یا كرم چرب بپوشانید.
  • رنگ انتخابی را حدود یك سانتی‌متر داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و حدود سه قطره اكسیدان روی آن بچكانید. مواد را با برس خوب مخلوط كنید و از قسمت كلفت ابرو خیلی سریع و با دقت تمام بزنید؛ طوری كه همه ابروها با رنگ پوشانده شود.
  • دقت كنید این رنگ خیلی سریع می‌گیرد، معمولا برای رنگ‌های تیره و مشكی یك دقیقه كافی است. با پنبه مرطوب ابروها را تمیز كنید تا جایی كه دیگر پنبه رنگ نگیرد.
  • بیشتر از دو تا سه دقیقه رنگ را نگه ندارید برای اینكه شما به‌راحتی می‌توانید دوباره ابروها را تیره كنید ولی روشن كردن رنگ تیره بسیار سخت است.