مدل های رنگ مو مسی عسلی:

رنگ مو بر روی جذابیت چهره شما بسیار تاثیر گذار است. یکی از انواع رنگ مو هایی که بسیار مورد استفاده خانم های ایرانی قرار می گیرد رنگ موی مسی است.

رنگ موی مسی عسلی از انواع رنگ موهایی است که برای خانم های سن بالا با پوست روشن می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. رنگ مو عسلی مسی علاوه بر اینکه به چهره شما وقار و سنگینی می بخشد باعث شاداب و جوان تر به نظر رسیدن ظاهرتان می شود و به همین دلیل است که رنگ مو عسلی مسی پرطرفدار است و توجه اغلب خانم ها را به سوی خود جلب کرده است. رنگ موی مسی برای افراد با پوست تیره و برنزه انتخاب بسیار مناسبی است و چهره این جور افراد بسیار جذاب تر از همیشه نشان می دهد . حال مدل های مختلف رنگ مو عسلی مسی در مطلب ما به اشتراک گذاشتیم که شما عزیزان از آن استفاده کنید و به خواسته خود که در آوردن این رنگ مو درمنزل هستید برسید

رنگ موی عسلی دودی و رنگ مو عسلی مسی و رنگ موی عسلی شکلاتی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب هستند و بهتر است خانم هایی که تمایل زیادی به استفاده از رنگ مو عسلی برای رنگ کردن موهایشان دارند از این رنگ موی خاص و متفاوت استفاده نمایند.

ترکیب های مختلف رنگ موی مسی عسلی :

2 haircolor

اولین ترکیب این رنگ مو:

اول پایه  6 و ترکیب طلایی 6 20 میل + مسی روشن 60 میل +عسلی روشن 50 میل +شکلاتی روشن 20 میل+ واریاسیون طلایی 3 سانت +اکسیدان 2.

دومین ترکیب :

زمینه ترکیب دودی 7 60 میل +شکلاتی روشن 40 میل +مسی روشن 30 میل+واریاسیون نقره ای 5 سانت +اکسیدان 2و هایلایت پایه 7 ترکیب دودی 7 40 میل +شکلاتی روشن 10 میل +واریاسیون نقره ای 5 سانت +اکسیدان 1.

سومین ترکیب :

فرمول ترکیبی رنگ موی عسلی مسی:

رنگ مو سوپر پلاتینه

رنگ مو زیتونی

واریاسیون نقره ای

اکسیدان دو درصد

مدت زمان مکث رنگ مو : ۳۵ دقیقه

حال ترکیبی جدید از رنگ مسی عسلی +کاراملی

چهارمین ترکیب :

و یک ترکیب خاص دیگر این رنگ مو به شرح زیر است

:1 haircolor

ترکیب رنگ مسی عسلی با هایلات وانیلی و کارملی

سوپر پلاتینه دودی
سوپر پلاتینه زیتونی
واریاسیون
واریاسیون نقره ای
اکسیدان شماره دو

پنجمین ترکیب:

ترکیب رنگ مو عسلی مسی

پایه 6 
عسلی 7
مسی7
طبیعی7
هایلایت پایه9
بژ 9
طبیعی9