ترکیب رنگ موی مسی طلایی بدون دکلره:


انتخاب رنگ برای مو در سال های مختلف متفاوت است و هر سالی یک رنگ مو مد می شود توجه داشته باشید که رنگ مویی را انتخاب کنید که به صورت شما بیشتر می آید و اگر رنگ موی مد شده با پوست شما سازگار نبود به شما توصیه می کنیم که هرگز آن رنگ را برای موهای خود انتخاب نکنید.
رنگ موی مسی طلائی جز رنگ موهای مورد پسند اکثر خانم ها بخصوص دخترخانم های جوان میباشد چرا که نه کاملا بلوند و روشن است و نه خیلی تیره همین مسئله باعث شده که هم رنگ مویی دخترانه و اسپرت باشد و هم رنگ مویی شیک و برای خانم هایی با سن های بالاتر.
رنگ موی عسلی یا طلائی بدلیل اینکه دارای طیفهای مختلف و جذابی است برای هر رنگ پوستی و هر سنی مناسب است اما معمولا برای افرادی که دارای رنگ پوست روشن تر و چشمهای روشن هستند مناسب تر است و جذابیت و شادابی صورت آنها را دوچندان میکند

فرمول رنگ موی مسی طلایی بدون دکلره:

10 haircolor

فرمول شماره 1:


w6 بلوند شکلاتی به مقدار ۲۰ میل + h7 عسلی روشن به میزان ۷۰ میل + c7 دودی روشن به میزان ۳۰ میل را باهم ترکیب کنید سپس واریاسیون نقره ای به میزان ۱۰ سانت و واریاسیون طلایی به مقدار ۵ سانت را به همراه اکسیدان با شماره ۹ درصد را به میزان ۱۳۰ میل به ترکیب رنگ موها اضافه کنید.
رنگ موی کره اصلی
برای رنگ موی کره اصلی ترکیب رنگ های زیر را انجام دهید توجه داشته باشید که موها را باید به پایه ۹ برسانید.
ترکیب رنگ موی کره اصلی
بلوند طلایی بسیار روشن : ۲۰ میل
بلوند پلاتینه روشن : ۲۰ میل
کاراملی : ۴۰ میل
اکسیدان شماره ۱ ( %۶) : ۱۵۰ میل

فرمول شماره 2:


اگر شما ترجیح می دهید که موهای خود را بدون دکلره به رنگ عسلی یا طلائی در بیاورید ترکیب رنگ موهای زیر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.
ترکیب رنگ موی عسلی یا طلائی بدون دکلره:
رنگ مو با شماره ۱۲,۰ به میزان یک تیوپ کامل را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کنید سپس بر روی موهای خود بزنید.
رنگ مو با شماره ۱۲,۸۱ را به مقدار یک تیوپ کانل از رنگ با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کنید و بر روی موهای خود بزنید.
یک تیوپ کامل از رنگ مو با شماره ۱۲,۸۹ را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کنید.
رنگ مو با شماره ۱۲,۱۶ به میزان یک تیوپ کامل را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کنید و بر روی موهای خود بزنید.

فرمول شماره 3:


اگر میخواهید بدون دکلره به رنگ موی عسلی یا طلائی برسید میتوانید از فرمول ها مختلفی استفاده کنید با فرمول های ارائه شده تقریبا به یک طیف عسلی روشن میرسید . میتوانید یک تیوپ کامل از رنگ موی شماره 12 را با اکسیدان 9 درصد ترکیب کرده و به مدت چهل و پنج دقیقه روی موهایتان قرار دهید استفاده از شماره های 81/12 و 89/12 و 16/12 با اکسیدان 9 درصد هم رنگ های عسلی جذابی را ایجاد میکند