رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی  

تا کنون برای شما پیش آمده است که آرایشگر رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی را به شما پیشنهاد دهد؟ اما چه زمانی دکلره رنگ مو را به نارنجی تبدیل می کند؟ آیا واقعا رنگ خاکستری می تواند آنچه باشد که نظر شما را جلب نماید و زیبایی بیشتری به چهره شما دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این تناژ رنگ زیبا، مطالب این مقاله از آرایشگری را به دقت مطالعه نمایید.

چگونه رنگ خاکستری را روی دکلره نارنجی ایجاد کنید؟

اجرای رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی رنگی بسیار زیبا و ایده آل است و نتیجه حاصل از آن رنگی خاکستری و مد روز است. اما چگونه رنگ خاکستری را روی دکلره نارنجی ایجاد کنیم؟ در واقع برای افرادی که دارای رنگ موی تیره هستند استفاده از دکلره برای رسیدن مو به پایه رنگ نهایی امری ضروری و لازم است. اما این کار نیاز به تجربه و تخصص دارد. اگر در حین استفاده از دکلره اصول و ریزه کاری های لازم را انجام ندهید بی شک به نتیجه مطلوب نخواهید رسید.

در جواب سوال مطرح شده درباره رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی باید گفت یکی از مشکلاتی که در حین دکلره کردن مو ایجاد می شود، نرسیدن مو به پایه مورد نظر است. به بیان بهتر هنگام استفاده از دکلره اگر مو به زمینه مورد نظر نرسد رنگ مو رنگی نارنجی پیدا می کند. حال اگر بخواهید عمل دکلره را دوباره انجام دهید بی شک سبب آسیب رساندن به مو و در نهایت سوختن مو می شود. خود رنگ ظاهر شده‌ی نارنجی، رنگی جذاب و دلنشین نیست که بخواهید آن را به عنوان رنگ مو انتخاب کنید.

بیشتر آرایشگر ها رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی را پیشنهاد می دهند. چرا که رنگ حاصل از دکلره یا همان رنگ نارنجی متاسفانه نمی تواند هر رنگی را  جذب خود کند. حتی اگر هم از روی کنجکاوی رنگی را روی این تناژ نارنجی اجرا کردید، بدانید در نهایت رنگ نارنجی مشخص خواهد شد. انتخاب رنگ خاکستری علاوه بر جذابیت می تواند رنگ نارنجی را نیز پوشش دهد و از دکلره مجدد مو و آسیب رساندن به مو جلوگیری می کند.

چگونه رنگ خاکستری را روی دکلره نارنجی ایجاد کنید؟   

فرمول جادویی رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی

رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی، رنگی روشن و بسیار جذاب ایجاد می کند. این رنگ از تناژ ها و طیف های مختلفی بهره مند است که هر کدام از فرمول و ویژگی های خاصی برخوردار هستند. اجرای ترکیبات هر طیف رنگ خاکستری نیاز به دقت و مهارت خاصی دارد تا بتوانید به نتیجه مطلوب و مورد انتظار برسید. ترکیبات رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی که در ادامه مطلب بیان می شود برای افرادی است که موهای کوتاهی دارند. اما اگر موی شما بلند است، می توانید با توجه به ظرفیت مشخص شده، میزان رنگ را اضافه کنید. اما در ترکیب رنگ آنچه مهم است برقراری نسبت های مابین اکسیدان، رنگ و واریاسیون است که حتما این نسبت ها باید رعایت شود.

  • ترکیبات رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی برای رنگ خاکستری ترکیبی
  1. ۵۰ درصد تیوب پایه شماره ۸ ترکیب رنگ بلوند خاکستری
  2. دو بند انگشت پایه ۷ رنگ شرابی
  3. ۵۰ درصد تیوب پایه ۸ رنگ بلوند خاکستری
  4. دو بند انگشت  رنگ خاکستری و نقره ای واریاسیون

در استفاده از این رنگ نیاز است موی خود را با شامپوی ضد زردی ابتدا بشویید سپس رنگ را اجرا کنید.

  • خاکستری زیتونی

رساندن مو به پایه ۸ از الزامات رسیدن به این رنگ مو است. همچنین به کار بردن تناژ های ضد زردی جذابیت نهایی کار را بیشتر می کند. برای این فرمول ابتدا ترکیبات زیر را اجرا کنید:

  1. یک دوم تیوب از پایه ۸ خاکستری
  2.  ۲۵ درصد تیوب پایه ۸ زیتونی
  3. یک یا دو سانت رنگ بنفش واریاسیون
  4. اکسیدان ۶ درصد

فرمول جادویی رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی

  • ترکیبات رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی برای رنگ خاکستری نقره ای

برای اجرای این رنگ حتما مو به پایه ۹ رسیده باشد. حال ترکیبات زیر را اجرا کنید و موهای خود را به آن آغشته نمایید:

  1. یک دوم تیوب پایه ۸ بلوند خاکستری
  2. رنگ بلوند نقره ای ۵۰ درصد تیوب
  3. نصف یک بند انگشت رنگ بنفش واریاسیون
  4. دو بند انگشت رنگ خاکستری واریاسیون
  5. اکسیدان ۶ درصد
  • ترکیب خاکستری ویولت
  1. یک دوم تیوب پایه ۹ بلوند خاکستری
  2. ۲۵ درصد تیوب پایه ۷ خاکستری
  3. رنگ هایلایت یاسی ۲۵ درصد تیوب
  4. رنگ بلوند نقره ای ۲۵ درصد تیوب
  5. اکسیدان ۶ درصد
  6. واریاسیون بنفش دو بند انگشت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع رنگ مو سایر مقالات مجله اینترنتی آرایشگری را مطالعه فرمایید.