آموزش شینیون موی کوتاه در منزل:

همان طور که میبینید به دوره گرم سال داریم نزدیک می شویم وبیشتر عزیزان میخواهند موهای خود را کوتاه کنند تا در فصل گرما دچار گرما زدگی و یا کلافگی ازموهای بلند خود نشوند اما نگرانی ان ها که اگر به مراسم خاصی دعوت شوند و چگونه موهای خود را ارایش کنند ان ها را دو دل می کند اما باید بدانید با متدد های جدید ارایشگری و مدل های مختلف آرایش مو این نگرانی کاملا بیهوده بوده است و باید ان را کنار گذاشته و موهای خود را کوتاه کنند حال سایت آرایشگری برای شما آموزش شینیون موی کوتاه در منزل را جمع اوری کرده است و در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده تا بیشترین استفاده را از این مطلب ببرید و مشکل خود را حل کنید و خاص تر از همه در مهمانی ها حضور پیدا کنید.

آموزش شینیون موی کوتاه در منزل:اولین نکات شینیون

علاقه زیادی از خانم ها در انجام شینیون درمنزل ما را بر آن داشت تا پستی در این رابطه برای شما عزیزان فراهم آوریم .

حال ما چگونه می توانیم در خانه با روش های ساده و بدون داشتن وسیله های حرفه ای ارایشگری یک شینیون مو درمنزل انجام دهیم و بدون خرج کردن هزینه ای به مو های ایده آل خود برسیم.عزیزانی که مو نسبتا کوتاهی دارند این کار برای آ نها راحت تر انجام می شود و نیاز به اینکه کسی کمک ان ها کند را ندارند.

مدل های مختلف از آموزش موی کوتاه درمنزل :

مدل اول : شینیون گوجه ای به همراه بافت

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید مدل بافت دور موی هست که برای انجام این مدل کمی باید تمرین کنید اما نیازبه کمک کسی برای انجام این مدل شینیون ندارید و به موهای تقریبا کوتاه هم میتوان از این مدل استفاده کرد .تنها کافیست در قدم اول مو های خود را کمی صاف کنید که وز های مو از بین برود و که شینیون تمیز و مرتبی در انتها داشته باشید.

قدم دوم برای انجام این کار موهای خود را به صورت دم اسبی وکشیده با یک کش محکم می بندیم اما موهای جلو سر را جدا کرده حال برای بافتن باید از موهای جلو سر شروع کنید و تا به قسمتی که موهای خود را بستید رسیدید لایه لایه از موهای داخل کش به بافت خود اضافه کنید تا آخر همانند تصویر فقط کمی تمرین می خواهد بعد به راحتی میتوانید از این مدل استفاده کنید .

آموزش شینیون موی کوتاه در منزل

مدل دوم : شینیون گوجه ای یک طرفه (کنار گوش )

همانند تصویرقدم به قدم عمل کنید بدون نیاز به وسیله خاص و کمک شخصی دیگر به شما  همیشه قبل از هر شینیون موهای خود را سشوار و یا اتو کنید .

آموزش شینیون موی کوتاه در منزل

مدل سوم : بافت از پشت سر مو

در این مدل بافت از پشت مو آغاز شده و تا وسط سر انجام می شود بعد انتهای آن را با یک کش می بندیم و اضافه مو را دو کش می پیچیم به صورتی که کش بین مو ها پنهان شود.

آموزش شینیون موی کوتاه در منزل