مدل مو اشتباه و ظاهر پیر

مدل موی برروی زیبایی ظاهری بسیار تاثیر گذار میباشد و خانم ها بدلیل آگاهی کمی که در این مورد دارند در نتیجه انتخاب مدلم و برایشان سخت بوده و گاهی دچار اشتباه می شوند  که نتیجه آن پیرتر نشان دادن ظاهر آنها می باشد و سایت آرایشگری دراین مقاله به یکسری موارد در این خصوص پرداخته و به شما گوشزد می کند تا آن ها را مورد توجه قرار دهید.

 

  • برخی از افراد دچار این اشتباه رایج می شود. افرادی وجود دارند که موهای خود را به صورت منظم کوتاه نمی کنند. همین امر موجب می شود موهای شما دچار موخره شود و حالتزیبایی نداشته باشد. افرادی که موهای بلند دارند، بهتر است هر 7 هفته یکبار کمی از موهای خود را کوتاه نمایند.
  • رنگ یکی از مواردی است که استفاده صحیح از آن می تواند استایل زیبایی به موهای شما ببخشد اما انتخاب رنگ های بسیار بلوند باعث می شود چند سال پیرتر دیده شوید. بهتر است از رنگهایی استفاده شود که با تن رنگ صورت همخوانی داشته باشد. اینگونه رنگ ها چهره ی شما را طبیعی تر جلوه می دهند.
  • حتی اگر از بهترین وسایل برای تزیین موهای خود استفاده کنید ، با وجود مدل موی قدیمی ، اصلا ظاهر زیبایی نخواهید داشت. بهتر است به دنبال مدل های جدیدی باشید که با ظاهر و شکل صورت شما نیز هماهنگ است.
  • بهترین و سریعترین راه برای آپدیت نگه داشتن مدل مو،  تغییر حاشیه های موست. این روش یکی از آسانترین روشها برای تغییر است. مثلا شما می توانید نحوه ی جداسازی موهای خود را تغییر دهید . اگر حالت موهای شما به سمت راست است، حالا آن را به سمت چپ ببرید.